31 Mayıs 2012 Perşembe

Eğlencelik: partyrockclothing.com

LMFAO'nun Sorry for Party Rocking ya da Sexy and I Know It şarkısını illaki bir yerlerde duymuşsunuzdur. İlginç kıyafetlerinin kliplerini seyredenlerin gözünden kaçacağını zannetmiyorum.. Temalı parti düzenleyenlere, şaka yollu hediye arayanlar için Party Rock Clothing iyi bir seçim olabilir:
I'm pretty sure that you heard LMFAO's one of the songs Sorry for Party Rocking or Sexy and I Know It. If you also watched their videos, you must be noticed the way they dress up.. Party Rock Clothing can be a nice choice for themed parties or funny gifts for birthdays:

Umarım amacınız cidden bunları giyip dolaşmak olmaz :)
Hope you won't planning them to wear on streets :)

Normal bir insan böyle bir "animal print overdose"unu kaldırmaz!
I don't think that a normal human body can handle with this much animal print!

Şakayı dozunda bırakacaklara aksesuarlar yeter de artar bile.. Sıra tabi bir kurban seçmekte :P
Accessorises are already enough to make people smile.. All you need to do is finding a person to surprise :P

5 yorum:

MadamB Fashion dedi ki...

Çok keyifli ! :)
madambfashion.blogspot.com

yerdenuzak dedi ki...

Özellikle pantalonlar sanırım;)

Hamide... dedi ki...

açık konuşayım mı: ben hiç sevmedim benden geçmiş sanırsam :D

Follow_me dedi ki...

çok değişikler. Bende bloğuma beklerim.
Görüşmek Üzere
www.bakbuharika.blogspot.com

want more fashion dedi ki...

ben bu tür extreme colour blocking tarzlari sevmiyorum..
ama klibin amaci eye catching tabi ki.. =D