21 Mayıs 2012 Pazartesi

E is for EDA

Her ne kadar belli etmesem de adımı seviyorum :) Künye tarzı parçalar pek benim tarzım değil ama E harfini de genelde gördüğüm yerde affetmem :D
Even you can't notice I actually do love my name :) But prefer have an E on me rather than my complete name.. So wherever I see an E, I may get it :D

  Çanta / Bag: Asos
Atlet / Top: H&M
Şort / Shorts: GAP
Hırka / Cardigan: Mango

Marni for H&M bilekliğim <3 Keşke diğer bileklikleri de alsaydım diye hayıflandım.. Ama bu model için tavsiyem örgü kazak & hırkalarla takmayın!
My dearest Marni for H&M bracelet <3 I regret that I didn't get other bracelets.. But my advice about this one, don't use it with your knitwear!

Toplanma sebebimiz bu defa Zeys.. Başka kimler var peki?
FashionOnBoard, Duygu, Stylish Times ve kamera arkasında TrendyDolap
We were together for Zeys.. Who else was there?
FashionOnBoard, Duygu, Stylish Times and at the backstage TrendyDolap

İnsanlar isimleriyle yaşarlar, adınızın anlamını bilin ve sevin :) Hepsi bu kadar..
People live with their names, know the meaning of it and love it :) That's all what I want say..

10 yorum:

chfashiontrend dedi ki...

Çok güzel bir isim bence de ...Çanta çok hoş ...Fotoğraflar da öyle tabi...sevgiler

zeys dedi ki...

kuzuu saphıre'e gıdıceedık dahaa :) neyse artık hazıranda :))

esracious dedi ki...

buluşma fotoğrafı hoş olmuş:)

semmma dedi ki...

mimledim seni(:

http://fiyuvfit.blogspot.com/2012/05/evet-mikrofonu-biricitin-elinden.html

Kokosss ;))) kelebek dedi ki...

super bır bulusma daha aksesuarların gercekten harıka:)))

valki dedi ki...

benim adım da e ile başlıyo bilio musun ihihi,çanta çok ciciymiş^^...bu arada hediye çekilişime beklerim edacııım^^

Hamide... dedi ki...

çok beğendim çantanı canım hakikaten tam senlik :D

Zelish dedi ki...

Senin ismin gibi tek heceler cok hos mesela benim kucuk Kizimin adi ADA. EDA da ona yakin:)seker bi isim.

Shopaholic dedi ki...

E'yi ben de gördüm mü affetmem, nedenini anlamışsındır sen ;) Çok güzel olmuşsun kuzum her zamanki gibi çok trendy çok sevimlisin. Mucukk

What's Next dedi ki...

@chfashiontrend; çok teşekkürler! sevgiler.. :)

@zeys; yaa sen erkenden kaçmasaydın :P neyse hazirana diyoruz artık :)

@esracious; teşekkür ederiiz :)

@Kokoş kelebek; hihih severiz biz buluşmayı.. teşekkür ederimm ayrıca :)

@valki; aa :O tabi burda valki kimliği adı altında hiç çaktırmıyorsun, merak ediyoruum :D teşekkürler :)

@Hamide; heheh teşekkürler kuzum :D

@Zelish; kısa ve öz ;) Ada da güzel bir isim, kısa oluşları ayrı güzel :)

@Shopaholic; yes baby i know ;) ihih şımardım ^^ muckk sana da..