3 Mayıs 2012 Perşembe

Anna Del Russo for H&M

Söylentiler Tom Ford yönündeydi, H&M'in sıradaki işbirliği için.. Ama Anna Del Russo oldu, güzel oldu :) Bu koleksiyon beni o kadar heyecanlandırdı ki, telefonuma gelen maili görünce mini(!) şok geçirdim :D
Rumors was about a Tom Ford for H&M's next collaboration.. But Anna Del Russo made a mini surprise, I'm so happy for this choice :) Can't wait to learn more..

 
 Büyük gün 4 Ekim, önümüzde tam 5 ay var! Şimdilik yayınlanan görseller bunlar ama merak etmeyin bu işbirliği hakkında daha çook konuşacağız ;)
 The big day is October 4th, 5 more months to go! This all what we have now but for sure we'll talk more about this collab soon ;)

6 yorum:

Lila Moonlight dedi ki...

Ya cok guzel parcalar var iclerinde, ozellikle o turkuaz clutch i istiyorum : ) Kuyruga girsek mi simdiden ; )

zeys dedi ki...

Oley diorum umarim bu sefer istediklerimi alabilirim diye ekliyorum :))

Hamide... dedi ki...

kadının kendisi çok iğrenç allahtan aksesuarlar öyle değil :)

Bir Alışverişkoliğin İtirafları dedi ki...

Of of çok güzel ya nasıl beklenir bunca zaman :) Bayıldım hele o clutchlar gerekırse kapıda yatarım bu koleksıyon için :)

http://bir-alisveriskoligin-itiraflari.blogspot.com/

semmma dedi ki...

hamide'ye sonuna kadar katılıyorum(:

ve ödülünüz var biraz bence(:

http://fiyuvfit.blogspot.com/2012/05/yonlu-yonlu-blog-odulu.html

CMOS dedi ki...

poooof daha çok var:)