9 Nisan 2012 Pazartesi

spf 50+ niyetine.. / instead of spf 50..

Siz havalara bakmayın, ben çoktaan yaz moduna girdim! E malum havalar pek güneşli, cildi koruma sezonu açıldı.. Basit bir matematik: Ekim'e kadar en 3 güneş koruyucu biter, e bu şapkayı alsak daha ucuza gelir :)
Don't look at the weather, I'm already in summer mood! Sun is up, it's time to protect our skin.. Simple maths: We need at least 3 bottles of sunscreen until October, in this case this hat is much more cheaper :)

Balenciaga SS12

Fashion Week ahalisi çoktan kendince uyarlamış, yine geç kaldık iyi mi :D
Fashion Week people already wore it in their way, we're late again :D

8 yorum:

Maria Flicka dedi ki...

Wowww...In Summer I have to use SPF 50 sunscreen! those hats would make my life easier! great protection :D
I really them ;D
Lovely blog, love your previous post pics, and the "tie-dyed" jeans ;)
Maybe you want to follow each other? I'll follow you back for sure :)

Have a fab week!

x♥x♥

"Dicas de saúde, beleza, e exercício físico"



Shopaholic dedi ki...

Hahah güldüm ama bunu görünce :) Ben korunma açısından spf50'yi tercih edip, işin moda ile alakalı kısmını daha şık ve kullanımı normal şapkalardan yana kullanırım sanırım :)

Lila Moonlight dedi ki...

Uyarlamayi sevdim, mor ve isilti sever biri olarak. Ama ben buna ayiracak param olsa bile, bu sapkayi alip takmam, cok komik garip bir goruntu ve tepesi yok bir kere : ) Amac omuz ve sirti, saclarin altta kalan kismini ve yuzun ust yarisini gunesten korumak sanirim bu sapkada : ) Bir de bakin ben cok ilgincim, fakliyim demek ki isim olmaz oyle seylerle : ) Belki farketmissindir ben tesekkurlerimi ve sorulara cevaplarimi iadei ziyaret yaptigim zamanlarda yaziyorum, o yuzden hemen ekliyim, guzel ve comert yorumun icin cooook tesekkur ederim : ) Begenmene cok sevindim : )

Fiona loves beautiful things dedi ki...

hey you,

first thank you for your comment, i'm a new blogger and i was really happy to see your comment

kisses&hugs

COSMOS'S STYLE dedi ki...

Canım ben de senin bloğunu çok beğenerek izliyorum ama bir sorun var; nedense bazı fotoları göremiyorum. Hatta bir çoğunu. Niye böyle, başka sorun yaşayan izleyicin var mı???
:(((

Marella dedi ki...

Amazing post dear!
I would like to invite you enter my Romwe Giveaway: you can win a collar and 40$ freebies!

nd following you! ;)

http://memyselfandmycloset.blogspot.it/2012/04/romwe-giveaway-win-amazing-collar-and.html

Ash Louise dedi ki...

Those hats are crazy and awesome. Haha, sooo cool. Skin protecting is always good

» maniaÇağla. ♥ dedi ki...

ay ben bu sapkayi kendimde düsünemiyorumm! ama güzel biseymiiiiiiis! :D