21 Nisan 2012 Cumartesi

Outfit MIX

Öldüm kaldım sanmayın, hala giyiniyorum, hala süsleniyorum, hala geziyorum :) Sadece tüm kombini çektirecek insan bulamamaktan muzdaribim. Sonuç olarak parça parça da olsa, binbir kombinim:
Don't think that I locked myself at home, I'm still dressing up, making up and going out :) Just I can't find one to shoot my photos. As a result here is the many details from thousand different outfits:


Ve hepsi Facebook sayfamda.. Mutlu cumartesiler :)
And all of them are on my Facebook page.. Happy Saturdays :)

9 yorum:

New York Lover D. dedi ki...

Ne güzel olmuş resimler :) Bu arada o zımbalı siyah çantaya bayıldımm :)

semmma dedi ki...

ben de uğur böcekli yüzüğe bayıldım, elinizden uçup gidiverecekmiş gibi duruyor(:

Lydia dedi ki...

fotoğraflar böyle de çok güzel olmuş. bilezik ve oje uyumuna bayıldım

Nasıl GiyseM? Ne SürseM?

Ayshenur dedi ki...

yaaa bnce bu parca parca fotolar cok guzel ztn snın taktıkların gydiklerin de harika kuzum!2.fotoya bayıldm ;)

Nemo Latte dedi ki...

baby i love your style <3

valki dedi ki...

bu tarz postlara devam etmelisin çok sevdim^^...kombinlerin tamamı dışında detayların farklı yorumlarla sunuluşu çok cici oluyo bence^^

Shopaholic dedi ki...

Fotoğraflar süüpper olmuş! 2. sırada soldaki ve en alttakine bayıldım :) Alttaki bileklikler Stradivarius'dan mı?? Bende de birkaç sezon öncesi bordolu yeşilli ama şeklen aynıları var da :))

Anisa Diko dedi ki...

Bileziklere bayıldım

Bloguma beklerim :)

YeShe’s Diary dedi ki...

Merhaba canim, blogunu sevdim ve takibe aldim ;)
sevgilerle