15 Nisan 2012 Pazar

My Fashiolista World!

Bir üye olmadığım bu site eksikti doğrusu.. Ben de mahrum kalmayayım onca kıyafet, ayakkabı ve çantadan istedim, hemen bir hesap açtım! Açar açmaz bir neon - overdose yaptığımı rahatça görebilirsiniz :D
I signed up nearly everwhere, just a Fashiolista account was missing.. I couldn't stand to miss more clothes, shoes and bags, so signed up there too! As I signed up, you can see that I did a neon - overdose :D
 

Ortaya gerçek wishlist'imle rüyama giren parçaların birleşimi çıktı.. İnsanın kendi stil profili görmesi açısından süper olduğunu düşünüyorum, mesela kendi sayfama baktığımda bolca renk ve herkesin giymeye cesaret edemeyeceği parçalar görüyorum :) 
My style profile currently includes my real wishlist and my dream wishlist.. And Fashiolista is also good to see your style, for instance I see lots of colour and many pieces that people won't dare to wear :)

Takip etmek isteyenler için buradayııım ;)
For the ones who wants to follow me, I'm heree ;)

12 yorum:

Ellie Fashion dedi ki...

o Save/Spend cüzdana ben de bayıldım ilk gördüğüm an. vee hemen takip listeme aldım seni canım :)

Shopaholic dedi ki...

Sol üstteki neon ayakkabı delicesine istediğim ama indirime kalacağını ümit ettiğimden indirimi beklediğim bir parça!
Diğer seçimlerindense kolyeyi ve eteği alayım lütfen :)

Ayse Çiçek :)) dedi ki...

Unutmuştum dogrusu bunda hesabım oldugunu hatırladım iyi oldu seni takipliyorum :D gerçekten insanın alışveriş aşkını doyuran bir site :D daha dogrusu körükleyenmi demeliyim :D

Betül dedi ki...

Neon ayakkabı, kolye ve etek<3

cerenim.com dedi ki...

çanta tatlıymış. neon ayakkabı bana göre degıl

Lunapark Queen dedi ki...

Hoşgeldin Fashiolista'yaaa :) Ben de üyeyim, takip edelim orada da birbirimizi :*

BonBon dedi ki...

Hepsi birbirinden güzel cüzdan fikri çok hoşuma gitti :)

Hamide... dedi ki...

süper süper, en kısa zamanda senin olsunlar diyorum o zaman :D

Ayshenur dedi ki...

ayy hepsi de brbirnden güzelms cnmm yaaa :)

Kokosss ;))) kelebek dedi ki...

rengarenk harıka bencede..bu arada blogu ınsanın kendını yansıtmalı cok ıyı yapmısısn..sevgıler

CMOS dedi ki...

neon ayakkabı rüyalamarıma giricek :)

EYECANDYSTYLE dedi ki...

Fashiolista is fun. For me it is kind of window shopping or paperdoll game:) My name in fashiolista is eyecandystyle. What is your name, maybe we can follow there?:)