8 Nisan 2012 Pazar

Limonlu Bahçe

Bu kombini fotoğraflayacağımızı hiç düşünmemiştim. Ama mekanın güzelliğini görünce birkaç kare olmazsa olmaz dedim :) Batik modası ve "batiklenmiş" kotlar yeniden dönerken ben de kendi kotumu pastel tonlarla bir araya getirdim.. 
I didn't thought actually that we are going to capture this outfit. But when I saw this beautiful atmosphere I couldn't resist to take few photos :) As you may noticed tie-dye trend came back, so the "tie-dyed" jeans..

Mekan: Limonlu Bahçe
Pazar gününüz için yaptığınız programı hala değiştirmek isterseniz, şurada: İstiklal Caddesi'nde Galatasaray Lisesi'nin yanında giriyorsunuz, Cezayir Sokağı'nın olduğu hizayı geçtikten sonra birkaç metre aşağıda gizli bahçenin girişi var! Aman sakın topuklularla gelmeyin çünkü o yokuşun bir de geri çıkışı var :)
Place: Limonlu Bahçe
If you're in Istanbul and want to go there, just let me know. So I can make a clear driving direction :)

Atlet / Top: Papfar's Pige @ Chick with Guns
Jeans: Mango
Espadril / Espadrilles: New Look

22 yorum:

Ayse ((: dedi ki...

Oww gerçekten çok hoş bir yere benziyor :) pantolonunu begendim :)


www.hergnyenikombin.blogspot.com

Lulu dedi ki...

Limonlu bahceyi ben de cok severdim, kalabaligin ortasinda kalmis gizli bircennet kosesi bence

want more fashion dedi ki...

pantolonunu cok sevdim canim.. iyiki yayinlamissin bu fotograflari cok güzeller !

BonBon dedi ki...

Ortam müthiş görünüyor espadrillerin harika!

Junkhead dedi ki...

Ayy buradan kuzenim de bahsetmişti bir ara,hatta geldiğinde götürürüm seni demişti ama yalan oldu :)) Çok şirin görünüyor gerçekten. Sen de çok hoş olmuşsun canım ;) Öperiiim !

pembe fiyonk dedi ki...

patel tonlarının verdiği huzuru severim genelde işe giderken giyerim.
mekan yalnız o numara:) sıcacık

Vintage Duygular dedi ki...

Huzur veren cok hos bir mekan senin güzel enerjinle daha da bir güzellesmis ;) Sehrin ortasinda böyle yerlerin olmasi gercekten cok iyi

Mineyy dedi ki...

Mekan gerçekten çok güzelmiş, sen de çok hoş çıkmışsın :)
http://bravanejdet.blogspot.com/

Duygu Senyurek dedi ki...

üniversitede çok giderdim çok şirin bir yers enin gibi=)

fashiONözge dedi ki...

AYY NE GÜZELMİİŞ:)SEN DE HARİKASIN YİNE BE GÜZELLİK,SAÇLAR HELE MÜTHİŞŞ:)

bu arada çekilişime bekleriim herkesiii:)
http://fashionozge.blogspot.com/2012/04/payetli-ceket-sofigocomdan-hediyeee.html

Stylish By Nature dedi ki...

Love your denims :)

Dear, I am hosting Harvey Prince international giveaway currently, where 10 winners will win $550 worth of Perfumes...Would mean a lot...Just click the link below to enter :)

Enter 10 winner Harvey Prince ($550) Giveaway
♡ StylishByNature.com

Hamide... dedi ki...

mekana daha önce hiç gitmemiştik çok güzele benziyor sen de öylesin canım :D

alice dedi ki...

istanbulda en sevdiğim yerlerdendir her geldiğimde gitmek istiyorum oraya ! =) ne iyi yaptın bu fotoları paylaşmakla ;)

irem dedi ki...

çok severim Limonlu Bahçe'yi, bir aralar ne sık giderdik son zamanlarda unutmuşuz sayende hatırladık, yakında uğramak lazım bir limonata içmeye =)

Rainbow Gatherer dedi ki...

cnm bende burayı çok severim en favori mekanlarımdandır yaz kış. Ama ilk kez bu kadar boş gördüm, ne şanslısınki tenhaymış o gün. Fotoları çok beğendim, içim açıldı. Kot pantalonunu da çok sevdim 90ların grunge modasını anımsatıyor bana. Herzamanki gibi çok tatlı ve güzel olmuşsun Edacım :)

Venüsün Dünyası dedi ki...

Muhteşem gözüküyor mekan ve tabi sende :)

http://amareteipsum.blogspot.com/

Lola Finn dedi ki...

Hey cute gil :) thank you so much for your nice comment :)
kisses

civciv dedi ki...

güzel bir mekana benziyor gercekten :)

adi da cok sirinmis <33

tavsiyen icin tskler !

xx

Shopaholic dedi ki...

Mekan çok güzelmiş beraber de gidelim! :)
Ayrıca jeans harika görünüyor canım gri atlet ile de nefis olmuş ♥

zeys dedi ki...

mekan sahane sende cok sevımlısın cnm espadrıllere bayıldım!

Fiona loves beautiful things dedi ki...

hi,

i love your jeans!
you look beautiful :)

i often go to turkey, maybe one day we can meet, it will be nice to meet turkish bloggers :)

kisses

What's Next dedi ki...

@Ayse; kesinlikle öyle, çok ferah ve iç açıcı :) teşekkür ederim!

@Lulu; katılıyorum.. hele cuma günleri insanın üstüne üstüne gelen kalabalıktan çıkıp da gitmek paha biçilemez :)

@want more fashion; teşekkürler canım :)

@BonBon; hahah gözlerin epey keskin! nasıl gördün espadrilleri o kadar net :D

@Junkhead; o götürmezse ben götürürüm! tenk yuu ^^

@pembe fiyonk; dimi aynen müthiş bir yer.. ben de pastel tonları giymeye yeni yeni başladım :)

@Vintage Duygular; hahah teşekkürler ya :) bence de minik kaçamaklar çok iyi geliyor insana hem..

@Mineyy; teşekkür ederimm :)

@Duygu; oo ben olsa olsa 4-5 senelik bir mekandır zannetmiştim :D

@fashiONözge; teşekkürler kuzum, senin güzelliğindir o ;)

@Stylish By Nature; thanks! i'll check the giveaway soon.

@Hamide; gidin gidin mutlaka ;)

@alice; ben de pek yeni keşfettim sayılır, bundan sonra müdavimiyim!

@irem; eh bu postun üstüne bir gidilir artık, ne reklam yaptım yahu :D

@Rainbow Gatherer; erken gitmiştik o gün 12 civarı, belki ondandır. çok teşekkür ederim canım ayrıca :)

@Venüsün Dünyası; teşekkürleer :)

@Lola Finn; you are welcome :)

@civciv; bir dahaki istanbul seferinde uğrarsın artık ;)

@Shopaholic; gidelim gideliim! tenk yu bebek :)

@zeys; yahu espadrilleri nasıl gördünüz, beğendiniz :D teşekkürler bebiş :)

@Fiona; thanks a lot dear! if you come istanbul someday, i would love to hear from you! kisses..