14 Nisan 2012 Cumartesi

Extreme Point

Son zamanlarda üstümde blogumla ilgilenme konusunda bir tembellik var ama aslında okulun Paskalya tatili sağolsun etkinlik etkinlik geziyorum :) Buraları boş bırakmak içime sinmedi tabi, bool fotoğrafla geri döndüm!
Lately I have been so lazy to post what I wore, where I been but actually I'm not lazy at all, thanks to our school's Easter holiday :) I couldn't wait more to post, here I am back with many photos!

Koton'un terasına bayıldım! Ve güneşin açması da keyifleri katladı tabi :)
Love this terrace! And feeling sunshine is also great :)

Bu iki renkli pantolonları yabancı bloglarda sıkça gördük ama Türk halkı buna daha alışkın değil, bilesiniz :D Ben denedim, Nişantaşı hariç her yerde uzaylıymışım bakışlarına maruz kaldım ama çok da umursamadım :)
Just for your information I understood that day that Turks aren't ready for these bi-color pants :D I couldn't escape people's look at my face like I'm an alien but didn't care at all :)

Bu küpelere sahip olmak, Marni'nin gerçek koleksiyonuna ait olan küpelere sahip olmaktan daha çok çaba gerektirdiği için daha bir özel ve her gittiğim yerde fark edildi ;)
These earrings are even more special than real Marni ones, that's why everybody noticed them ;)

T-Shirt: Mango
Pantolon / Pants: H&M
Küpe / Earrings: Marni for H&M
Ayakkabı / Heels: Melissa
Bileklikler / Bracelets: Mudo + H&M
Oje / Nail Polish: Flormar Neon N003

Fotoğraflar için Duygu'ya teşekkürler.. / Thanks to Duygu for the photos..

11 yorum:

Shopaholic dedi ki...

Ay ayy bayildim ilk 2 fotografaa! Ben pantolona da bayildiimm bence daha sık giymelisin salla diger insanlari. Cok cok guzel <3

zeys dedi ki...

Cnm cok cok begendim bu kombiniini ozllikle pantolona bayildmm evet haklisin halk buna hazr olmayblr ama napalim bosver:) optm cnm seni cooook

FashionOnBoard dedi ki...

caniiimm super gozukuyorsun!! isil isil gulmussun, cok sevdim kombini de fotograflari da :)

Junkhead dedi ki...

Edaaa inanamıyorum sanaa,sen oralarda yazı getirmiş açık ayakkabıları giymişsin :))) Biz daha İzmir'de çıkarmadık bile yazlık ayakkabılarımızı :D Yani çıkaran vardır da bizim aile çıkarmadı hehehh .. Çok hoş olmuş kombiiin ! Nişantaşı'nda bu pantolona tip tip bakıyorlarsa burada giyip çıktığımı düşünemiyorum buarada :D

Ferhat Bayram dedi ki...

manzara guzel yesilik falan (:

Farfalle dedi ki...

Manzaraya diyecek yok kesinlikle, ama pantolon benim daha çok dikkatimi çekti:).Kış sezonunda aldığımı o kadar çok sewdim ve giydimki,yaz için de hm dekine göz koymuştum.Yeni sezonmu acaba, bende almak istiyorum, bikaç defa hm ye baktım yakın zamanda ama göremedim.Sen keyfini çıkar pantolonunun,bakan bakar kaarrdeşimm...Sewgiler...:)

XAVER dedi ki...

Pantalonuna bayildimmm...super..aynisindan isterim ))))




http://fashionworldxavi.blogspot.com/

BERRY-DEW dedi ki...

Bloguma yaptığın yorumlar için çok teşekkürler. Nedense farklı farklı ülkelerden insanlar hep bloguma bakıp yorum bırakıyor ama Türkiye'den pek kişi çıkmıyor. O nedenle senin yorumların benim için ayrı bir özel :))) Sevgiler...

http://berry-dew.blogspot.com/

Gül..♥ dedi ki...

Blogumu ziyaret ettiğin için tşk ederim :) evet o kırmızı ayakabbılar benimde hoşuma gidiyor :) sevgiler

http://gulun-dunyasi.blogspot.com

Liz Beechwood dedi ki...

Wow, what a great and daring outfit!So cool...
Thanks so much for ur sweet comment,btw, and I also really like your blog!So I just followed you :)
I´d be very happy if you have time to drop by my blog sometime as well and If you like what you see/read I´d love you to follow me back!

Have a lovely weekend for now and hope to hear from you soon!

xxx Lizzy from Fashion-BlaBla
http://lizbeechwood.blogspot.com/

Hamide... dedi ki...

bir önceki yazına yaptığım yorumda da belirttim çok güzelsin bir farklı güzelsin yani çok beğendim seni :D