25 Nisan 2012 Çarşamba

DIY Malzemeleri / DIY Material

23 Nisan tatilini fırsat bilip ne zamandır aklımda olan Eminönü - Tahtakale turunu gerçekleştirdim. Aslında aklımda daha çok malzeme vardı ama öncelikli olarak istediklerimi almadan dönmedim :)
Finally I had a day off to get the stuff for my upcoming diy projects. Actually I planned to buy more materials but couldn't find all the things I want.. (I bought all of them at Eminönü - Tahtakale, Istanbul.)

 Tabi ki çiviler! Sadece Mercan Sokak Tığcılar Caddesi'ndeki dükkanlarda var. Ben No. 58'den aldım ama No. 66'da da satılıyormuş :) Benim aldıklarımın arkaları vidalı olanlardan, takıp çıkartılabiliyor..
Studs for sure! These have screw backs, so you can take them off and stud again..

 Sonra renk renk boncuk: Mor, inci rengi, pembe ve lacivert.
Beads in many colours: Purple, pearl, pink and dark blue.

Ve bir sürü taşlı abartılı kolye.. Bunları oldukları gibi takmayacağımı biliyorsunuz umuyorum :P
Lots of shiny necklaces.. I'm sure that I'll work on them a bit :P

Eminönü notları:
- Pazarlık yapmayı unutmayın.
- Çok süslü gitmeyin.
- Mayıs'tan sonra sıcak havada cehennem gibi olur, bir de çok kalabalık.
- Sırt çantası taşıyın, elinizde binbir poşetle alışveriş & pazarlık falan yapılmaz!

Başka sorunuz varsa yorumlara bırakın, geri dönerim :)
If you have any questions about materials, feel free to leave comment; I'll answer all :)

Öyleyse DIY projeleri başlasıın ;)
So let the DIYs begin ;)

15 yorum:

Nerwen dedi ki...

bakalım o kolyelerden neler neler cıkacak, beklıyorum merakla :)

Gizem dedi ki...

oo alışveriş sıkı olmuş,taşlara bayıldım :) kolay gelsin diyorum şimdiden,bol ilhamlar :)


http://lifetoastylized.blogspot.com/

valki dedi ki...

kesinlikle çivilerden ben de alıcaaam...muhteşem yakalar yapılır bunlardan yaaa...hele ayakkabılarda mütiş spikelar olur ihihi

Adsız dedi ki...

kolyelerin fiyatlarını öğrenebilir miyim?

What's Next dedi ki...

@Adsız; ilk fotoğraftaki kolye 25, diğeri 55. ama gözün korkmasın ben iki kolye daha aldım, sıkı pazarlıkla hepsine 80 tl verdim ;)

Hamide... dedi ki...

vuuuvvv bekliyoruz dıyları şekerriiimm :D

şeniz dedi ki...

çivilerden neler yapacağını merakla bekliyorum. bu konuda hiç bir bilgim yok. bir arkadaşımız yaka ve spike demiş. ayyy bak çatlayacağım meraktan. spike ne, nasıl yapılır!!

Tobesh's Style World dedi ki...

Bende ne zamandır bı Eminönü tahtakale yapmayı düşünüyordum, verdigin bilgi icin sagol cnm. Ayrıca DIY çalısmalarını merakla bekliyorum :)

TanurAyshA dedi ki...

bu birbirinden farklı ve ilginç parçalarla neler çıkacağını görmeyi bekliyorum,sabırsızlıklaaa ;)
http://bizimkiz.blogspot.com/

CMOS dedi ki...

şu taşlkı olanları aldığın dükkan adını yada yerini tarif edebilirmisin canım vede fiyatlarınııı=)

What's Next dedi ki...

@Nerwen; ben de bir an önce kolyelerimle çalışmaya başlamak istiyoruum, yapar yapmaz dayanamaz takarım zaten :D

@Gizem; hahah biraz öyle oldu :) teşekkür ederimm ^^

@valki; sen seversin evet, pek güzel olurr :)

@Hamide; ah ah bir de vakit bulsam şekeriim :D

@şeniz; ben aslında yaka yapmayı düşünmüyorum ama canım isterse sonradan neden olmasın :) spike bu sivri şeylerin adı, aslında türkçede tam karşılığı yok ben her yerde arkası vidalı çivi gibi anlattım :D nasıl yapılacağını da diy postumda görürsün ;) başka sorun varsa mailime beklerim :D

@Tobesh; rica ederim, havalar çok ısınmadan ve turist dolmadan git derim. umuyorum ki gelecek yakındaa :)

@TanurAyshA; ben de sabırsızlıkla yapmaya başlayacağım günü bekliyoruum :D

@CMOS; ya kartı olsa fotoğrafını çekip eklerdim ama marputçular hanındaki hemen hemen tüm mağazalarda var :) fiyatları da değişiyor, üstteki 25, diğeri 55ti ama bu tarzda toplam 4 kolyeyi sıkı pazarlıkla 80e aldım ;)

PINKY FASHION dedi ki...

bende 2-3 hafta önce eminönündeydim, sıcaklara kalmama konusunda sana kesinlikle katılıyorum;)

Adsız dedi ki...

çivileri takmak için bi aparat bi alet falan gerekiyor mu nasıl takacaksın ??

What's Next dedi ki...

@Pinky Fashion; sen neler aldın pekii? :)

@Adsız; benim aldığım model için gerekmiyor, arkası vidalı ve arkaları var.. ama makineyle takılan türden olanlar da var. makineleri 30-40 tl civarındaymış, bir de 10 tl'lik bi kalıp gerekiyormuş.. bi dahaki sefere onlar da aklımda :)

Tugce Tufekci dedi ki...

DIY projelerini sabırsızlıkla bekliyoruz! :)