3 Nisan 2012 Salı

DIY Hair Pin Necklace

Bazılarınız hatırlıyordur bir süre önce bu kolyeden yapmaya karar vermiş ama daha ilk adımda zorluklarla karşılaşmıştım :D Onun hikayesi de burada. Pes ettim mi? Hayır..
As you may remember from my former posts, I decided to do this necklace but in the first step I started to having some issues. It's story is here. But did I give in? Surely not..

Ve böyle oldu! Nasıl kombinlediğimi de zaten burada gösterdim :)
Elimde adım adım fotoğraf yok ama birkaç öneri verebilirim en azından ;)
And this came out! I already showed you how I combined it here :)
I don't have any step-by-step photos but at least I can give you guys few tips ;)

İhtiyacınız olan şeyler:
Firkete ya da artık adı her neyse tel saç tokası.
Tokaları takabileceğiniz kolye uzunluğunda ip veya metal kolye zinciri.
Boyamak için oje veya sprey.
All you need:
Hair pins.
Something to attach your pins (can be rope or chain).
Nail polish or spray to paint.

Zaten yapması çok kolay, tek sıkıntılı kısmı boyama. Ben ojeyle boyadım ama beni çok uğraştırdı, siz altın rengi ya da istediğiniz renkteki spreyle daha pratik bir sonuca ulaşabilirsiniz.. İhtiyacınız olan tüm malzemeler Eminönü & Tahtakale civarında bulunur! 
I got only problems while painting them gold. I used nail polish but it really challenged me. You can be more practical with spray paint.. 

Bir sonraki projem bu kolyenin rengarenk versiyonu olsun mu? :)
My next DIY will be the colourful one of this, what you think? :)

12 yorum:

FashionOnBoard dedi ki...

ay super olmus be ellerine saglik! =)

Nerwen dedi ki...

güzel olmus sevdin sen bu diy işlerini :) o degil de bunların hazır altın rengi olanları var. hatta rengarenkleri var. renklisini yaparken ugrasma diye sölüyorum gerçi almıssın artık baya siyah.
güle güle kullan :)

Merve Yıldız MY. Fashion dedi ki...

Ellerine saglık cokfarklı olmus :)

A to Z :) dedi ki...

Ellerine sağlık ama gerçekten uğraşmıssın keşke dore tel tokalardan satın alsaydın :)

alice dedi ki...

bu tokaların altın renkleri de vardı eskiden artık yok mu ki onlardan.. öyle daha pratik olabilirdi ama baya uğraşmışsın belli eline sağlık ;)

irem dedi ki...

süper olmuş =) ellerine sağlık ;)

Beril Oymak dedi ki...

kırk yıl düşünsem böyle bir kolye yapmak aklıma gelmez =)Bence değişik renklerde çok daha güzel olur :)

Enda dedi ki...

güzel olsaymış :)

SvGLove dedi ki...

Cok severim boyle pratik ve hos DIY'lari! Ben zor olsa da yine de ojeyi tercih ederim sanirim, cunku spreyler ojeden cok daha zarar verir cilde, sence?

Rengarenk halinin de cok guzel olacagindan eminim, bekliyorum;) Hatta malzeme temin edebilirsem ben de sana katilabilirim;)

Sakura dedi ki...

The necklace is incredible! That's a really good DIY.

What's Next dedi ki...

@FashionOnBoard; teşekkürler canım!

@Nerwen; bundan birkaç ay önce, hiç diy beceremem diyordum ki evet galiba pek sevdim :) sorun değil ya, insan kendi yapınca daha kıymetli oluyor :D

@Merve Yıldız; teşekkür ederimm :)

@A to Z; olsun bir kere, kendim de nasıl daha rahat boyarım gibi tekniklerimi geliştirmiş oldum :D

@alice; bilmem haberim bile yok onlardan :D olsun ya sevdiğim bir şey için uğraşmak zoruma gitmiyor :D

@irem; tenk yu tatlım :)

@berilla; bak sen de yapabilirsin bunu :) ama daha çok bilekliklere ilgilisin :D denemeyi düşünüyorum farklı renklerde de..

@Enda; öyle mi olmuş biraz :)

@SvGLove; senin diy aşkın bana da bulaştı bak gördün müü :D ben de oje zarar vermez diye düşünüyorum, sonuçta tırnaklara sürerken cilde falan da bulaşıyor.. hadi sen de katıl ya :)

@Sakura; thanks a lot!

Fiona loves beautiful things dedi ki...

what a great idea!
i love it!