24 Nisan 2012 Salı

Care Less

Saçım fazlasıyla dağınık. Umursuyorum mu? Hayır.
Ya mini etek giydiğimde beni kınayarak bakan insanları? Ona da bir hayır.
Alışveriş merkezinde fotoğraf çekmemizi garipseyenleri? Bir hayır daha.
My hair is a real mess. Do I care? No.
Or the people who look at me in a strange way when I wear mini skirts? One more no.
The people who look at me in a strange way when we took photos? Another no too.

Bu kombinle dışarı çıktığım gün üç dakika içinde hazırlanmak zorunda kalmayı? Hayır, gördüğünüz gibi ilk elime geleni giydim :)
Halkın içine makyajsız karışmayı? Yine hayır.
Bu sıralar benim için mutluluğun kestirme yolu, umursamamaktan geçiyor..
On the day I go out with this outfit, the fact that I must had to be ready in three minutes? As you see no, I wore the first thing I found :)
Being without make-up & all natural? No again.
Recently I found out that I'm more happy when I care less..

Elbise/ Dress: H&M
Ceket/ Jacket: Terkos / A local bazaar
Çanta/ Bag: Oasap
Botlar/ Boots: Binicilik mağazası / A riding equipment store

ps. Bu arada son günlerdeki kahverengi sevgime anlam verebilen varsa, bana da haber versin! :D
ps. If you can find the reason that I'm obsessed with brown lately, please inform me too! :D

17 yorum:

PINKY FASHION dedi ki...

Botlarını çok beğendim, kombinde gayet hoş olmuş. Benimde siyah takıntım vardır. İnsan kendine yakıştırdığı rengi taşımayı seviyor diyelim;)

lacivertojelikız. dedi ki...

çok tatlı olmuşsuun :) bir de eklemeliyim ki mini giydin diye yamuk bakanları umursamamak en güzeli ^^ herkesin kolu bacağı kendine, kime nee hihi. pek beğendim bu kombinini.
bir de iyice zayıfladın mı sen ne yaptın? hala devam mı spora?

Esra dedi ki...

En güzelini yapıyorsun umursamayarak :)

Kahverengiyi eskiden ben de sevmezdim ama önce açık tonlardan başlayarak gardrobumda yerini almayı başardı. Değişiyor insanın zevkleri zamanla...

Rainbow Gatherer dedi ki...

çok güzel ve gercekten rahat bir kombin olmuş cnm, renklerin uyumu süper. makyaja hiç ihtiyacın yok zaten.

Duygu Senyurek dedi ki...

Cantana bayildimmmm kujum benim
Umursama bende hic umursamiyrmm:) bu arda haftaya birgun cekim yapalimm:)

Melis's world dedi ki...

Sayfan gerçekten çok şirin :))Ceketini de çok begendim :)
Benim sayfama da bekliyorum :) (her en kadar yeni olsada :) )
Sevgilerleee

http://fashionfrommyeye.blogspot.com/

Chichom Makeup dedi ki...

Saçlar dışında :p gayette güzelsin.
Umursamamak güzel bir yaşam felsefesi bence.Herkese gerek

EYECANDYSTYLE dedi ki...

Yo looks really great!:) Adorable bag:)

Hugs

Y

www.eyecandystyle.com

Junkhead dedi ki...

En güzeli milleti umursamamak zaten Edacım ;) Diğer türlü hayat geçmez hahaa :D Buarada beni Terkosa da götüreceksiiiin ,ceketine benzer bir ceket ben de istiyoruuum !

FashionOnBoard dedi ki...

en guzeli :)

Shopaholic dedi ki...

Muhtesem olmussun Eda! Hersey birbiriyle cok uyumlu oldugu gibi sana da cok yakismis! :)

Hamide... dedi ki...

valla tatlım çok şık olmuşsun zaten kısa sürede zorunluluktan yapılan kombinler çok da güzel olmaz mı :)

Adsız dedi ki...

Halkın içine makyajsız karışmayı umursamıyorsun! güzel. Peki sorarım senden kendini nerede görüyorsun? Fazla uçma derim. Komik oluyor.

Kokosss ;))) kelebek dedi ki...

bende hıccc umursamıyorum senın gıbıyım ay bloga koyucam soyle yapıyım boyle yapıyım hıccc degılım..neysem oyum cunku kendım ıcın gıyınıyorum kendımı yanstmalıyım blogda ve dısarda..gayet hossun bence cantanı cok begendım bu arada

Nesli YILDIRIM dedi ki...

ooooww cantan nefis!!!

guzelgul dedi ki...

canim bence harika görünüyorsun :) keyifle okudum ve güldüm herkese ve hersye bir hayir :))

Mein Blog/Blogum

Tugce Tufekci dedi ki...

Böyle kimseyi takmadığımızda güzel oluyoruz zaten Edacım ve sen de öyle olmuşsun:)