19 Nisan 2012 Perşembe

Çantan Seni Anlatır.. / You're The Bag That You Carry..

Kesinlikle bir Cambridge Satchel kızıyım! Canvas Tote günlerim de olmuyor değil :)
I'm definitely a Cambridge Satchel girl! Ok, I confess I may a bit Canvas Tote kind of a girl sometimes :)

Detaylı analiziniz de burada yapılır! Çantama bakarsak sakin biriymişim, açık ve kendimle barışık biriymişim, saklayacak hiçbir şeyim yokmuş :) Çok yaratıcıymışım, bunu biraz sessiz olmak zannetseler de aslında pratikmişim ve ayaklarım yere basarmış. Hissettiklerimi ve aklımdan geçenleri dışa yansıtan, sosyal, aynı zamanda pek özel biriymişim ^^
And here you can get your detailed analysis! As my handbag told me I'm a relaxed one, a person who is open and comfortable with who I am, I don't hide anything :) At the same time I'm pretty creative one, even people think that I'm quiet actually I'm just practical and down to earth. Last of all I'm outgoing and expressive person, who is unique and special ^^

 Ee, sizi sormalı? / Soo, how about you?

10 yorum:

valki dedi ki...

sanırım ben canvas totecu ile cambridge satchel arası bişiyim ahuehueh

Shelby dedi ki...

Ben kesinlikle bir Celine Luggage kızıyım:) Çantamın içinde tonla şey var:)

shoeshine* dedi ki...

Ben de cambridge satchel ile celiné arası bir yerde hissediyorum kendimi:)

Alışveriş Manyağı dedi ki...

ben de kesinlikle cambridge satchel diyorum :) bu sene ingilitereye gidersem alırım inşallah. pembe hermes birkin de çok şeker ama aşırı bi fiyat :D

DİLSHEEN dedi ki...

ben de gözümü kapatıyoruuum ve Hermes birkin diyorumm :)

Rainbow Gatherer dedi ki...

çanta koleksiyoneri gibiyim resmen ama favorim herzaman chanel ve hermés! LV speedy leri de eklemeleri lazımdı buraya bence :D

Ayshenur dedi ki...

bende kesnlkle bi Cambridge kızıyım ah ah!!!

Mia Wallace dedi ki...

bu ara çanta merakım artmışken :)

Miss Starshiny dedi ki...

All these bags are classic!
All women want them!
xxx
Miss Starshiny

BERRY-DEW dedi ki...

Bir çanta bağımlısı olarak bu yazıya bayıldım :) Ufak bir teşekkür ödülüm var senin için. Sayfama güzel yorumlarınla katkı sağladığın için tekrar çoooook teşekkürler...

http://www.berry-dew.blogspot.com/