30 Nisan 2012 Pazartesi

Bahar Çekilişi / Spring Giveaway


Yepyeni bir çekiliş postu yazmaktan inanılmaz mutluyum şu an :) En nihayetinde son yağmurlar da bitti, resmi olarak bahar geldi! Bu durumda bize de bunu kutlamak düştü ;) Mosmoda.com'un şerefinee!
I'm happy to announce my latest giveaway :) Spring came already, the weather is getting warmer and finally the rain stopped! Let's celebrate it with Mosmoda.com, who wants to join me? ;)

Sadece bilgilendirmek adına söylüyorum: Mosmoda.com yurtdışında oldukça sevilen J Brand, True Religion, 7 For All Mankind, Rock & Republic gibi ünlü denim markalarını satışa sunan bir alışveriş sitesi :)
Just to inform you: Mosmoda.com is an online shopping site where you can find brands like J Brand, True Religion, 7 For All Mankind, Rock & Republic :)

Bir tek bu markalarla sınırlı kalmadığını belirtmekte fayda var. Tory Burch, Bejeweled by Susan Fixel, William Rast ve Fashion by Pride'ın ürünlerine Mosmoda.com ulaşmak mümkün..
The brand scala isn't just limited with them. There you can also find Tory Burch, Bejeweled by Susan Fixel, William Rast and Fashion by Pride..

Tanıtım kısmını bitirdiğime göre en heyecanlı kısma gelebilirim, yuppi! 
Tam bir kot delisi (özellikle de renkli kot) olarak size kazandığınız taktirde sunulacak seçeneklerden istediğiniz model, marka, beden kot hediye.. Bitmedi, ister erkek ister kadın ürünü seçebilirsiniz :)
Here comes the best part, finally!
As such a jeans-lover (especially the colourful ones) I'm giving you a pair of jeans which you'll be able to choose after you won. In any size, colour, model.. It's not over yet, men followers are also welcome :)

Katılmak için sadece 3 temel şart var:
- Blogumun soldaki "Bu siteyi takip et" butonundan ister Gmail, ister Twitter ya da Yahoo hesabıyla takibe almanız,
- Mosmoda.com'a üye olup üye olduğunuz adı yorumunuza eklemeniz,
- Aşağıdaki mini anketime cevap vermeniz!
There is only 3 basic rules:
- Follow my blog through the button on the left side with Gfc, Twitter or Yahoo,
-  Be a member of the site Mosmoda.com and add your username to your comment,
- Answer my mini survey (below)!

Mini anket:

- En çok hangi markadan kot alışverişinizi yapıyorsunuz?
- En çok hangi kesimde kotlar giyiyorsunuz? (Bol paça, Boru paça, Skinny vs.)
- Hangi renkteki kotlar favoriniz? (Klasik indigo, Siyah, Beyaz, Renkli)
 - İş diğer denim parçalara gelirse onları ne kadar seviyorsunuz? Yoksa denim sadece kotla mı sınırlı kalmalı?
(Denim etek, gömlek, elbise vs.)
- Son olarak bana kot aşkınızı anlatın :) Kocaman bir paragraf yazmayın ama neden bir kota daha ihtiyacınız var? Yaratıcı olun, kazanın ;)

Ayrıca bu anket sonucunda başka bir yerde göremeyeceğiniz bir uygulama olan Stil Hollywood sayfasına siz de takipçisi olduğunuz bir ünlüyü ekleyebilirsiniz. Bunun için sadece hayranı olduğunuz ünlüyü yazmanız yeterli:

Mini survey:

- From which you often buy your jeans?
- Which cut do you prefer? (Flared, Boot-cut, Skinny etc.) 
- Your favourite colour when it comes to jeans? (Indigo, Black, White, Colourful)
- How much do you love other denim products? Are denim should be limited with just jeans? (Denim skirt, blouse, dress etc.)
- Last of all tell how much you love jeans and why you need another pair. Be creative and win ;)

And after this mini survey you can add one of the celebrities who you follow to the unique application of Mosmoda, Style Hollywood. Some of the examples:


https://mosmoda.com/stil-hollywood/beyonce-1.html 
- Blogunuzda, Twitter veya Facebook'ta çekilişimi duyurarak,
- Sol taraftaki kutucuktan Facebook sayfamı beğenerek,
- Mosmoda.com'u Twitter ve Facebook'dan takibe alarak
- Mosmoda'nın yeni görünümü hakkında ne düşündüğünüzü ekleyerek
kazanma şansınızı arttırabilirsiniz :)

If you want
- You can announce the giveaway at your blogs, Twitter and Facebook accounts,
- Follow my Facebook page from the box on the left side,
 - Follow Mosmoda on Twitter and Facebook
(https://twitter.com/#!/MosModacom & http://www.facebook.com/mosmoda)
- Add your opinion about the new look of Mosmoda's website
and double your chance to win :)

Çekiliş 13 Mayıs 00.00'da yorumlara kapanacak, 20 Mayıs'ta da kazananlar belli olacak..
*Şartlara uymaya yorumlar diskalifiye edilecektir*
The giveaway will be closed to comments in May 13th on 00.00, the winners will be announced in May 20th..
*The comments which don't fit the rules will be disqualified*

Herkese bol şans, yaratıcı olan kazansın! :)
Good luck to everyone, let the creativest one win! :)

22 yorum:

ozlemtuana dedi ki...

MERHABA J BRAND LOVE İN PURE ''ALESSANDRA AMBROSSİ''kadar güzel bacaklarım yok ama eminim bu model herkese kendini öyle hissettiriyordur...
*MAVİJEAN*DİESEL*GAP*LEWİS
*BOL PAÇA VE BORU PAÇA TERCİHİM
*GÖMLEK,ETEK,ELBİSE HATTA TULUM
*GÜZEL BİR JEAN'iN ÜSTÜNE BİR TİŞÖRT GÜNDÜZ,AYNI JEAN'İN ÜSTÜNE ŞIK BİR BLUZ GECE DE SÜPERSİNİZ HEM RAHAT,HEM ŞIK O YÜZDEN VAZGEÇİLMEZİM...
*RİHANNA
https://twitter.com/#!/ozlemtuana
http://www.facebook.com/profile.php?id=767859290
tuananindunyasi@gmail.com
ozlemtuana@blogspot.com
mosmodaya Özlem Şanlı adıyla üye oldum..
herkese bol şans

Tiki Kezban dedi ki...

Merhaba,
Bu hediye benim olmalı:)

Blogunun zaten izleyicisiyim.

Mosmoda.com`a Tiki Kezban adiyla üye oldum.


Anket cvplari ise;

- En cok Mavi ve Levis`dan kot alirim.

- En cok skinny kotlar giyerim.

- Lacivert ve siyah renk kotlar favorim.

- Kesinlikle denim sadece pantolonla sinirli kalamaz. Ben kot ceketlere ve son dönemde popüler olan kot gömleklere de bayiliyorummmm!!!

- Tabi ki bütün kis boyunca tam 12 kilo ver(ebil)digim icin yepyeni kotlara ihtiyacim var :)


Bol şans bana :)




Tiki Kezban
http://tikikezban.blogspot.com/
tikikezban@gmail.com

Tugce Tufekci dedi ki...

Çok güzel bi çekiliş buuu!
Zaten takipçinim ve MosModa'ya Tuğçe Tüfekçi adıyla kayıt oldum. Ayrıca sitedeki kotlara bayıldımm:)
Twitterım ve faceim olmadığı için kız kardeşimin twitterından seni ve MosModa'yı followladım:)
Sıra geldi ankete:
1.Özellikle bir markaya takılıp kalmam ama dolabımdaki çoğu kot Levi's.
2.Kotlarımın çoğu Skinny.
3. Favori rengim kurtarıcım olan siyah. Bu yaz içinse kesinlikle renkli kotlarr:)
4. Bence denim sadece kotla sınırlı kalmamalı. Kot gömlek ve kot ceket de stilimize şıklık katabilir. Özellikle kot gömlekler moda dünyası için büyük bir nimet bence:)
5.Kot olmazsa olmazdır. Çünkü sabah uyandığınızda bir yere yetişecekseniz ve ne giyeceğinizi bilmiyorsanız her zaman kurtarıcınız olur. Kotla hem spor hem klasik bir tarz yaratabilirsiniz. Ruh halinizi stilinize yansıtmak istiyorsanız kotunuz her türlü size uyacaktır. Bu yüzden benim böyle bir kadim dosta ihtiyacım var!:)
http://itsmequeent.blogspot.com/

sunaktug dedi ki...

MERHABA
- EN ÇOK MAVİ, KOTON, BERSHKA MARKALARINI KULLANIRIM KOTTA.
-BOL PAÇA VE SKİNNY TERCİHİM
- LACİVERT VE SİYAH
-TABİKİ KOT PANTOLONLA SINIRLI KALMAMALI GÖMLEK VE ELBİSELER ŞORTLAR SÜPER
-KOT:BİR KADINI REZİL DE EDEBİLİR VEZİR DE.YANLIŞ KOTU SEÇMEYEGÖR.DOĞRU KOT İSE HER ŞEKİLDE KURTARICIN SEVGİLİYLE BULUŞURKEN,GECE CLUBÜNE GİDERKEN,ALIŞVERİŞE ÇIKARKEN... DOĞRU KOMBİNLER İÇİN BU KOTA İHTİYACIM VAR
-RİHANNA
SUNA AKTUĞ ADI İLE ÜYE OLDUM
BOL ŞANS
sunaktug@hotmail.com

funda dedi ki...

bloğunu takibe aldım.Mosmoda.com'a üye oldum funda tekeş ismiyle.en çok mavi markasından alışveriş yapıyorum.Skinny ve bol paça pantolonlar favorim.tabiki klasik indigo seviyorum ama yaz içinde olmazsa olmaz beyaz ve renkli jeanler giymeyi çok seviyorum.denim kotla sınırlı kalmamalı her türlü çeşit giysileri çok yakışıyor denim gömlekler etekler vs.olmalı bence.kot tekkelimeyle kurtarıcıdır her zaman gardıropta olmazssa olmaz bir parçadır kot aşkımı tarif edemem kelimelerle çünkü en sevdiğim 1 numara parçadır her zaman onsuz hayat düşünemiyorum bile...rihanna...twitter ve facebook sayfamda duyurdum https://twitter.com/funda939.https://facebook.com/fundatekeş.facebook sayfanı beğendim.Mosmoda.com'u Twitter ve Facebook'dan takibe aldım.mosmodanın yeni görünümü tek kelimeyle muhteşem yine her zamanki olduğu gibi mosmodayı zaten her zaman takip ediyorum.bu güzel çekilişi görüncede şansımı denemek istedim umarım şans bana güler.funda tekeş
funda_tekes07@hotmail.com

selda dedi ki...

bloğunu takibe aldım.Mosmoda.com'a üye oldum selda tekeş ismiyle.en çok mavi markasından alışveriş yapıyorum.Skinny ve bol paça pantolonlar favorim.tabiki klasik indigo seviyorum ama yaz içinde olmazsa olmaz beyaz ve renkli jeanler giymeyi çok seviyorum.denim kotla sınırlı kalmamalı her türlü çeşit giysileri çok yakışıyor denim gömlekler etekler vs.olmalı bence.kot tekkelimeyle kurtarıcıdır her zaman gardıropta olmazssa olmaz bir parçadır kot aşkımı tarif edemem kelimelerle çünkü en sevdiğim 1 numara parçadır her zaman onsuz hayat düşünemiyorum bile...rihanna...twitter ve facebook sayfamda duyurdum https://twitter.com/tekesselda.https://facebook.com/seldatekeş.facebook sayfanı beğendim.Mosmoda.com'u Twitter ve Facebook'dan takibe aldım.mosmodanın yeni görünümü tek kelimeyle muhteşem yine her zamanki olduğu gibi mosmodayı zaten her zaman takip ediyorum.bu güzel çekilişi görüncede şansımı denemek istedim umarım şans bana güler.selda tekeş
selda_tekes07@hotmail.com

şengül dedi ki...

bloğunu takibe aldım.Mosmoda.com'a üye oldum şengül tekeş ismiyle.en çok mavi markasından alışveriş yapıyorum.Skinny ve bol paça pantolonlar favorim.tabiki klasik indigo seviyorum ama yaz içinde olmazsa olmaz beyaz ve renkli jeanler giymeyi çok seviyorum.denim kotla sınırlı kalmamalı her türlü çeşit giysileri çok yakışıyor denim gömlekler etekler vs.olmalı bence.kot tekkelimeyle kurtarıcıdır her zaman gardıropta olmazssa olmaz bir parçadır kot aşkımı tarif edemem kelimelerle çünkü en sevdiğim 1 numara parçadır her zaman onsuz hayat düşünemiyorum bile...rihanna...twitter ve facebook sayfamda duyurdum https://twitter.com/06ramazan.https://facebook.com/şengültekeş.facebook sayfanı beğendim.Mosmoda.com'u Twitter ve Facebook'dan takibe aldım.mosmodanın yeni görünümü tek kelimeyle muhteşem yine her zamanki olduğu gibi mosmodayı zaten her zaman takip ediyorum.bu güzel çekilişi görüncede şansımı denemek istedim umarım şans bana güler.şengül tekeş
rmzn_sngl07@hotmail.com

BeTwin Us dedi ki...

J brand sadece vakkorama ve harvey nicholsda vardı internet üzerinden satılması süper olmuş bence kalıpları süper bu jeanin! :)

Adsız dedi ki...

Merhabalar,

twitter da baderturk kullanıcı adımla hem sizin hem MosModa'nın takipçisi oldum ve Facebook'ta da Bade Ertürk profilimle beğendim.Yine MosModa.com'a Bade Ertürk adıyla üye oldum:) ve Blogunuzu yahoo hesabımla takibe aldm:)

Ankete gelirsek,

-En çok Topshop ve Bershka'dan kot alışverişi yapıyorum.
-Genelde skinny giyiyorum.
-Yaz için limonata sarısı ve şeker pembe renk kotlar favorim.
-Denim gömleklere bayılıyorum!
-Yaza daha zayıf gireceğim ve vizelerden sonra kendimi renkli kotlarla ödüllendireceğim bir renk de buradan eklense dolabıma fena olmaz diye düşündüm:)

Herkese bol şans!

light pink dedi ki...

merhabalar
1- zaten izleyicinzdim
2- light pink ismiyle üye oldum
3- * levis, gap,
* skinny tercihim
* favori parçam denim gömlekler
* ÇÜNKÜ bazı parçalara olan ihtiyaç hiçbir zaman bitmez, kot da bunlardan bir tanesi :)


sevgiler.
light pink
ffb6c1@gmail.com

Özlem dedi ki...

şartlar tamam, siteye üye oldum
izleyicinim gfc: Özlem
ozlemelmacigil@hotmail.com

- Little Big
- Boru paça
- Lacivert
- Sadece pantolon
- Yaz geliyor, herkes gibi ben de diyetteyim, bir kaç beden küçüldükten sonra yeni halimle ortalarda dolaşırken yeni bir kot pantolonum olsa hiç fena olmazdı :)

twitter, facebook sayfalarını beğendim
http://www.facebook.com/profile.php?id=100003765804979
http://twitter.com/#!/ozlem_el

duyurdum:
http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=231242943642181&id=100003765804979

AleynaDerin dedi ki...

Merhaba,
Aleyna Derin mosmoda.com da ki üyelik adım.Blogunuzu da takibe aldım.
Genellikle tercihimi Zara,Mavi ve J Brand markalarından yana kullanıyorum.
Skinny kotlar daha çok ilgimi çekiyor.Size hem rahatlığı verip,hem de göz alıcı bir güzellik sağlıyor. :)
Renkli kotları daha çok seviyorum.Sıradanlıktan çıkarıyor insanı.Kırmızı J Brandimi hiç bir şeye değişmem mesela. :)
Denim kotla sınırlı kalmamalı tabi.Kot etekler,şortlar ya da gömlekler konu denim olduğunda bize sınır olmayacağını göstermiştir.:)
Kot aşkıma gelince;
Öyle bir şey düşünün ki sizi her durumda kurtarır.Arkadaşınızla dışarı çıkacaksınız,giyecek bir şey bulamıyorsunuz.
Tüm şıklığı ile kotunuz size gülüyor olacaktır.:) Ya da bir iş görüşmesine mi gidiceksiniz.Kot üstüne çok şık kombinler yapıp,karşınızdakini etkileyebilirsiniz.
Bir davet var ve sizin son anda mı haberiniz oldu.İşte yine şık bir kot imdadınıza yetişebilir.:) Beni ve vücudumu bu kadar seven bir şeyi,ben nasıl sevmem.Fazladan bir dostu kim istemez. :)

oğuz akdeniz dedi ki...

https://www.facebook.com/oguz.akdeniz.7
paylaştım
izleyicinim
siteye üyeyim.

- Little Big
- yüksek bel
- Lacivert
- yeni bir kot a hiç bir zaman hayır demem :)
oğuz akdeniz
akdenizzzzzz@gmail.com

begum dalkiran dedi ki...

merhaba :) mosmoda.com üye adım begüm dalkiran..
levis gap diesel..
boru paca ve skinny..
beyaz, siyah..
denim gömlek sevmiyorum ama etek ve elbise kullanıyorum..
cumkı tam bır kurtarıcı, benım ıcın kısın altında postallarımı cekıp yazın babetle tamamlayıp hatta gece bıle topuklu ayakkabı ıle gıyıp cıkabılecegım nadıde parca benım ıcın kot :)

özgür dedi ki...

merhaba mavi jeans ve bol paça tercihim indigo ve koyu renkleri seviyorum. etek ve elbiseler özellikle bu seneki elbise modelleri çok güzel. ve kot pantalon beni daha fit gösteriyor en öenmlisi ütü istemiyorrrrr özgür akbaş maviates45@hotmail.com http://ozgurselim.blogspot.com/ https://twitter.com/#!/wagamamafly https://www.facebook.com/ozgur.kampanya

BERNA dedi ki...

Bütün şartlar tamam
http://www.facebook.com/berna.karaca.7?ref=tn_tnmn
https://twitter.com/#!/BrnKrc

Anket:)
- Leke Jeans, Rodi Mood
- Bol paça
- Klasik indigo, Siyah
- etek ve elbise olabilir, gömlek pek sevmiyorum
(Denim etek, gömlek, elbise vs.)
- Kot giymek hem rahat hem zahmetsiz, pratik, her türlü kombinlenebilir, şık da olabilir spor da, her yerde giyilebilir, memursan o başka:(

Berna Karaca
bernakaracaa@hotmail.com

tefafuk_tuba dedi ki...

mrb izleyiciniz oldum face sayfanızı beğendim, MosmOda sitesine üye oldum Tuba Dağ, ben kotta klasik boru paça kullanıyorum genelde ama ispanyol paçada rahat oluyor dışarda ,şimdi yeni moda tayt görünümlü olanlar renkleri cıvıl cıvıl,şu an üzerimde mavi jean var, JBrand beğeniyorum,renk olarak mavi, gri tercihimdir, StilHollywood da bette in Wonderama benim tarzımı yansıtmış diyebilirim
çekilişi duyurdum ;https://www.facebook.com/tnur3
tefafuk_tuba@hotmail.com
Tuba Nur

lerzankara dedi ki...

izleyicimim

en çok maviden giyiyorum mona modeli birde blastın boru paçası genelde koyu renk seviyorum siyah yada lacıvert
kot tunikleride çok severim birde kot etek

kot pantolonum eskimeden yedeğini almam gerekiyoır hani her kadının dolabında bir siyah ceketi olması gibi olmazsa olmaz:)
hayranı olduğum ünlü yok açıkcası
https://www.facebook.com/lerzankayramirza?ref=tn_tnmn duyurdum inş. şanslı olurum

lerzankayramirza@gmail.com

gülsüngül dedi ki...

izlemeye aldım siteye üye oldum müberra ekici olarak ankete gelince:
en çok maviden alışveriş yaparım.
boru paça tercih ederim
klasik indigo ve renklilere bayılıyorum
pantolon dışında etekte severim
Neden bir kota ihtiyacım var kısmına gelirsek :)
Daha yaz gelmeden sonbahar planları yapmaya başladım. Sonbaharda Uludağ'a yapacağım gezide belki zirveye tırmanırken, belki akşam eğlencelerinde, belki soğukta arkadaşlarla ateş yakıp etrafında gitar eşliğinde şarkı söyleyip eğlenirken farkımı ortaya koymam için skinny jeanslere ihtiyacım olacak. Benim olsa gerçekten muhteşem olur :)

Ekstra haklar içinde face ve twitterda takibe alıp kampanyayı facete paylaştım blogunun face sayfasını da takibe aldım, mosmoda.com un yeni tasarımına bayıldım gerçekten farklı olmuş göz alıcı bence

muberraekici@hotmail.com.tr

aslıhan dedi ki...

slm cnm;şartlar tamamdır kampanyanı face ve tweterde duyurudm linklerim;http://www.facebook.com/profile.php?id=1510047862/aslı üstün/yakamozperi@hotmail.com
https://twitter.com/#!/aslizehram

ibalci32 dedi ki...

merhaba;
siteye kendi adımla üye oldum
https://twitter.com/#!/ibalci32 twitterda takip ediyor izleyicinizim aynı zamanda
facebookta beğendim.
en çok mavi jeans tercihimdir. dar veya boru paça ve yüksek bel tercih ederim
kesinlikle hayır etek ve gömlekde olmalı
ikizlerimi dünyaya getirdikten sonra o kadar çok kilo alıp verdimki şimdide tekrar kilo aldım 15 tane jean içinden 1 tanesi bile bana uygun değil ve yeni bir jean için bütçem yok bu ay bu yüzden bu hediyeyye sahip olmak istiyorum çünkü gerçekten ihtiyacım var.
sevgiler
circirbocegi_26@hotmail.com

..trend Pınar'ı.. dedi ki...

Merhaba,

mosmoda üye adım: trendpinari

izleyicinim

ankete gelince;

en çok ltb, diesel, j brand ve armani alırım

1-2 model dışında bütün jeanlerim skinnydir, arada bi bol paça, kışın botlarla da boru paça giyerim

klasik, lacivert, siyah ve beyaz favorilerim ama trendlerle birlikte renklilere de alışıyorum ;)

yazın en sevdiğim ve rahat ettiğim kombin denim etek+tank top+babetlerdir.. denim elbiseler ve gömlekleri de ayrı severim ;)

jean bence vücudu özellikle kadın vücudunu en güzel gösteren parçadır.. doğru seçim yaptığınızda harikalar yaratabilirsiniz.. gece çıkarken jeaninizi payetli bir bluz ve stilettolarla birleştirirseniz çok şık olabilir veya spor ayakkabı+tşörtle rahat bir haftasonu geçirebilirsiniz.. kısacası gardrobumuzun anahtar parçasıdır.. ne giyeceğim diye saatlerce düşünürken jean sizi kurtarır.. klasiktir, asla modası geçmez.. elbiseyle, suitlerle karşılaştırıldığında çok da cool bir görüntüsü vardır ;) maden işçileri için tasarlanmış bir kumaş ve pantolonun bu kadar içimize işlemesi ne kadar garip değil mi? :))