16 Nisan 2012 Pazartesi

13. Cuma / Friday 13th

Malum geçtiğimiz cuma 13. Cuma'ydı. Ne kara kedinin, ne de merdiven altından geçmenin uğursuzluğuna inanmam ama nedendir bilinmez 13. Cuma'da bir şeyler kesin ters gidecek gibi bir beklentim var. Neyse ki sorunsuz atlattık o günü :) Diğer "normal" günler daha uğursuz çıktı!
As you know last Friday was Friday 13th. Actually I don't believe the curse of black cats or walking under stairs but somehow I can't be sure about Friday 13th. Thanks God, everything went ok :) Other "normal" days were cursed more than that day!

Sanırım biraz da içgüdüsel olarak madem günüm kötü geçecek diye koyu renklere yönelmişim ama son anda işi abartmayarak kombinime bir tutam renk eklediğim için kendimi tebrik ediyorum.
 I guess I was in a pessimist mood (thinking that most of things will go wrong, because of the day itself) but at least I saved the outfit with a pinch of yellow, well done to me.

Atlet / Top: Zara
Jeans & Ceket / Jeans & Coat: Mango
Çanta / Bag: H&M
Sneakers: Forever New

8 yorum:

zeys dedi ki...

bende cok tırsıyorum bu 13.cumalardan elımden gelse sokaga cıkmıcam neyse cnm benım senın ıyı gecmesıne sevındım :) sarı da pek yakısmısssss

mod ask dedi ki...

Pantolonu çok sevdim,kombinini sarı ile hareketlendirmen çok hoş olmuş Eda'cım.Görünüşe göre alışveriş yapılmış,bakalım Eda neler neler almış:)Bloğumu ziyaretin ve nazik yorumun için çok teşekkür ederim.Çok şık bir çanta hediyem var,katılmak istersen beklerim canım,sevgiler...
modask.blogspot.com

chfashiontrend dedi ki...

ben farkında bile değilim :)iyiki değilim kasardım kesin:)ahahhaha....kombin süper canım....sevgiler

Ayshe Rose dedi ki...

sari cok yakismis :)

http://stylishtimes.blogspot.com

Natural Breeze dedi ki...

bende hic inanmam böyle günlerin ugursuzluguna..;)
tersine daha da güzel gecerler..:)

kombin cok güzel..ceketinin renine bayildim :)

Tugce

PinaR dedi ki...

Pantoluna bayildim canim :**

Duygu Senyurek dedi ki...

sarı papatya ben hiç bilmem kaçıncı cuma diye=)

Rainbow Gatherer dedi ki...

inanma böyle şeylereeee =) cok guzel olmussun edacım =)