2 Mart 2012 Cuma

Van Gogh Alive

Van Gogh'un İstanbul'a geldiğini duyunca inanılmaz heyecanlanmıştım.. Daha sonra farklı bir konsepti olduğunu öğrendim; sadece eserlere bakıp geçmeyecektik, onların içine girecektik :) Hiçbir şeyden geri kalmadım tabi, gittim gördüm hemen:
When I heard that Van Gogh will come to Istanbul, I was very excited.. Then I heard it will have a different concept; so that excited me more :) We were going to live his paintings. So be ready, our tour begins:

 "I dream of painting and then I paint my dream."
Hoşuma giden şeylerden biri resimleri & çalışmaları gösterirken önemli sözlerinin de gösterilmesiydi..
There shown his quotes too, I loved this detail..




 Taslakları, mektupları, karalamaları, çocukluk fotoğrafları dahil birçok detayı görme fırsatımız da oldu. Şikayet edebileceğim tek yan oldukça büyük bir alanda aynı anda 10-15 eserin gösterilmesiydi, insanda ordan oraya koşuşturma hissi yaratan bir ortam.
You can see his paintings, sketches, letters and even childhood photos. I can only complaint about the area was too big, because I couldn't see his all works.

 Ama bana sorarsanız aynı zamanda labirentimsi, büyülü bir havası da vardı ki çok sevdim! :)
But if you ask me it also gave me a magical feeling, like I'm in a labyrinth! :)

Bu köşede alışveriş bıdıklarına özel.. Van Gogh'un eserlerinin olduğu defterlerden tutun da puzzle, kravat ve eşarba kadar bir sürü güzel şey vardı ;)
And this corner is for the shopaholics.. You can buy many things like notebooks, bow-ties and scarves; for sure his paintings has been printed on them ;)

Haftasonunda rotanızı buraya çevirmek isterseniz, İstanbul Modern'de taa Mayıs'ın ortasına kadar devam edecek. Şahsi fikrimi sorarsanız, buraya kadar gelmişken görmemek olmaz; düzenini sevmeyebilirsiniz de ama bir şey kaybetmezsiniz :)
The exhibition will be open for guests till May at Istanbul Modern. You may not like it but I can say that it worths for this experience, give a chance to it ;)

11 yorum:

fashion meets art dedi ki...

van gogh was such a big artist and so talented. i've visited the van gogh museum in amsterdam. it was wonderful!
great post dear!
kisses
maren anita

Please have a look at my GIVEAWAY:

YSL lipstick & Nelly leather bracelet

Aswang dedi ki...

Fotoğrafları görünce daha bir heveslendim gitmek için :) Ellerine sağlık çok güzel bir yazı olmuş. Bende bir aksilik çıkmaz ise yarın gideceğim :)

PINKY FASHION dedi ki...

Mutlaka gidilmeli diye düşünüyorum, hatta bu haftasonu bile olabilir;)

Lotus Blossom Design dedi ki...

what an exciting experience I am sure it was breath taking xo

TurquAzria dedi ki...

inanirmisin Hollandadaki müzesi burdan 2 saat uzaklikta ve ben halen gidip görmedim. utaniyorum kendimdennnn x) to do listimin basina ekleyeyim en iyisi

Duygu Senyurek dedi ki...

Supermis kujum:)

tubiss dedi ki...

bizde kardeşimle gitmeyi çok istiyorduk, şu alışveriş kısmı çok güzelmiş :D kesin Topkapı Sarayı'nın içinde satılan ufacık boya kalemlerinin dünya paraya satılması gibi bunlarda baya yüksektir diye tahmin ediyorum :S

What's Next dedi ki...

@fashion meets art; oh how lucky! if i'll be in amsterdam for a reason, i would visit it too ;)

@Aswang; iyi gezmeler diyorum o zaman sana :)

@PINKY FASHION; bence de mutlaka gidilmeli! neden bu haftasonu olmasın ki? ;)

@Lotus Blossom Design; yeah it was totally amazing! ;)

@Turquazria; vallahi ayıp sana aa, kınıyorum ta buralardan seni :P

@Duygu Senyurek; evet kuzum kesinlikle süperdii :)

@tubiss; bence fiyatları makuldu. defterler 5-20 arasında. kravat 40'tı. eşarp %100 ipek olduğu için 125ti. çok uçuk değil :)

suarya79 dedi ki...

Siz istanbullular var ya çok şanslısınız :)Bu sergi izmire de gelir mi acaba.Sergi çok güzel hediyelikler de ayrı güzel nasıl orda olmak istedim şimdi bir bilsen.

Elif Ayvaz dedi ki...

Van Gogh'u çok severim. Hatta orta okuldayken bir resminin röprodüksüyonunu yapmıştım ben de ki hala durur evimde.
Keşke bir fırsat bulup İstanbul'a gelip ziyaret edebilsem. Ya da bu gezici bir sergi mi? Kuşadası'na gelmez belki ama İzmir'e gelebilir, belki... Keşke.

What's Next dedi ki...

@suarya79; hihih biraz öyleyiz dimii :D benim bildiğim bu sergi ekim ayında ankara'ya da uğruyor ama izmir'i planda göremedim..

@Elif Ayvaz; ben de severim Van Gogh'u ve ortaokuldayken "yıldızlı geceler" tablosunun reprodüksoyunu yapmıştım.. şimdi kimbilir nerdedir, çok da başarılı değildi zaten :D
evet bu sergi gezici bu arada, ekim ayında ankara'ya da uğruyormuş ama izmir'i planda göremedim ben :(