6 Mart 2012 Salı

Trend: Lila Dudaklar / Lilac Lips

Kıyafetlerde gördüğümüz / göreceğimiz pastel tonlar için milyonlarca yazı yazıldı ama bu işin makyaj tarafı unutuldu :( Ne yazık ki "mint" rengini en fazla göz makyajı kaldıraabileceği için dudaklara lila rengi düştü!
SS12 defilelerinin makyajlarından bir kolaj da yaptım size :)
There is millions of posts about pastel shades in outfits but its make-up side is forgotten :( Maybe just because "mint" was too daring for lips, the new trend became lilac lips! 
And here is a mini collage from SS12 shows' make-up :)

Fırsat bu fırsat dedim yıllaar önce aldığım lila rujumu sürdüm, fotoğrafladım:
I used this chance and swatched my old mate, lilac lipstick for you:

Dikkatinizi çekerim ki bu ruj benim ruj sürmeye başladığımda aldığım ikinci renkti! Biraz fazla ileri görüşlü müyüm ne? ;)
This lipstick was the second one I bought! And that's why I tell that I have a vision ;)

Korkulacak bir şey yok, gördüğünüz gibi gayet pastel bir ton :)
Nothing to be scared, it's a lovely lilac :)

Ama siz siz olun lila rengi rujlara balıklama atlamayın çünkü:
But before you wore it, think again because:
- Cilt tonunuz koyuysa kesinlikle abes kaçar.
- If you are dark skinned, it will be disaster.
- Çok soluk tenliyseniz de ölü gibi gösterir.
- If you are too fair, you'll look like dead.
- Dişlerinizi de sarımsı gösterir.
- And it may show your teeth yellow-ish.

 Ama benim cesaretim var derseniz, bu trendin keyifini çıkartın ;D
But if these don't matter to you and you have enough courage to try then enjoy the newest trend ;D

4 yorum:

itsbea dedi ki...

renk çok güzelmis=)ben bu trendi sevdim:))riskli bi renk ama gerçektende..

cyborg dedi ki...

Dişleri normalden daha sarı göstermese daha çok bu tonlarda ruj kullanırdım ben de. Ama soğuk tonlu bir pembeyle bile dişler sarımtırak bir şeye dönüyor=(

Nina Gonzalez dedi ki...

that colour looks AMAZING on your lips! =) i have a similar one, but have been into dark lips lately!

hope you can check out my blog for some +vibes and inspiration!
I am also hosting a giveaway- a hand made steam punk ring with a blue Swarovski crystal! easy rafflecopter entry.XO

shoeshine* dedi ki...

Ben sürersem ölü gibi gözükenlerden olurum sanırım, bu trendi es geçesim var:)