31 Mart 2012 Cumartesi

Trend: Ebru / Water Marble

Aslında ebru sanatı kültür avantajımızla çok yakından tanıdığımız bir sanat, ben aile avantajıyla daha da yakından tanıyorum ki orası ayrı bir hikaye :) Gelelim bu seferki trende:
Actually we -Turks- know art of paper marbling really well with the advantage of our culture and I know it even more with the advantage of my family :) But it's a different story, let's check our new trend:

Gördüğünüz bu tasarımlar Stella McCartney'in Winter 12 Evening koleksiyonundan.. Bir tek mavi - yeşil - sarı - beyaz dörtlüsünü kullanmamış ama :) Sondaki ebru desenli ceket-elbiseyi birkaç gün önce Rihanna giydi hatta..
These designs are from Stella McCartney's Winter 12 Evening collection.. She didn't used just the combination of blue - green - yellow and white :) As you may know Rihanna already wore that marble printed blazer dress..

Kırmızı - turuncu - beyaz üçlüsüyle de şahane parçalar çıkartmış ortaya. Ayrıca ebru deseni sadece kıyafetlerde değil, ayaklarda ve aksesuarlarda da görüyoruz!
The awesome pieces with the combination of red - orange - white. And we see marble prints on feet and accessories too!

Stella McCartney'in desenler konusundaki yaratıcılığını çok seviyorum, acaba siz de bu parçaları benim kadar zevkle giyer miydiniz? :)
I love Stella McCartney's creativity when it comes to the prints, the thing I'm curious about is would like to wear these designs as much as me? :)

6 yorum:

Lotus Blossom Design dedi ki...

great collection! xo

irem dedi ki...

Stella McCartney ne yapsa güzel oluyor ama kusura bakmasın ebru desenini ondan önce özgür masur uyguladı ve onunkiler de çok çok güzeldi =)

lacivertojelikız. dedi ki...

cıks, ben giymezdim sanırım. ebru desenini sevmiyorum pek, yalnız mavi tonlardaki ceket van gogh'un starry night'ını anımsatti ki çok severim, bi' tek onu bayıla bayıla giyerdim ^^

Duygu Senyurek dedi ki...

Cok severimm:)

Bir Alışverişkoliğin İtirafları dedi ki...

Özgür Masur geçen kış ebruyu koleksıyonunda kullanmıştı, çok harika bir ebru tulum vardı hatta, Türk tasarımcılar daha sık kullansa keşke

What's Next dedi ki...

@Lotus Blossom Design; i also think so! :)

@irem; aa evet sizin yorumlarınızla hatırladım, özgür masur da yapmıştı.. onunkilere de baktım yeniden, çok güzelmiş :)

@lacivertojelikız; starry night'ı kim sevmez ki? :)

@Duygu Senyurek; ben de ben de :)

@Bir Alışverişkoliğin İtirafları; evet sana katılıyorum, türk tasarımcılar bence de kültürümüzdeki detayları modern çizgiyle yeniden yorumlasa muhteşem olurdu!