11 Mart 2012 Pazar

Steve Madden SS12 Lansmanı

Cuma günü Steve Madden'ın İlkbahar - Yaz koleksiyonunu görmek üzere W Hotel'deydim. Sizin için dikkatimi çeken modelleri fotoğrafladım, bu yazıda da önümüzdeki sezon ne tür ayakkabılar giyeceğiz bunu da beraberinde konuşalım istedim :)
On Friday I was at Steve Madden's Spring - Summer Launch at W Hotel. I captured some of my favourite models to show them to you and talk a bit about SS12 shoe trends :)


 İlk olarak Steve Madden x Betsey Johnson işbirliğiyle başlıyorum. Uçuk yükseklikte platformlar, belki giymeye cesaret edemeyeceğiniz desenler ve ışıltı! Benim ayakkabılarda gözüm kalmasa da çizimlere bayıldım :)
-
First I want to start with Steve Madden x Betsey Johnson collaboration. Uber-high heels & platforms, extraordinary prints & details and glitter for sure! Even I don't have eye on shoes, I really loved illustrations :)

Steve Madden'ın ana koleksiyonundan favorilerim şu şekilde:
My favourites from Steve Madden's main collection:

 
Color-block tabi ki :) Bu sefer biraz daha uyumlusu ama! Mesela magentayla mor, turuncuyla kırmızı, morla mavi.. Sevdim mi? Çook ;)
 Color-block :) This time softer! You can match magenta with purple, orange with red, purple with blue this time.. Did I like it? A loot :)

 Etnik desenler akımı da devam ediyor. Açıkçası hiiç şikayetçi değilim :D İşte gördüğünüz gibi İlkbahar - Yaz sezonundan favorilerim bunlar! Gerçi daha fazla uzamiyim diye giymeme izin verir misiniz, o kadarını bilmiyorum ;)
 I couldn't be more happy about ethnic prints :D As you see these all four are my very favourites from SS12 collection! But I'm not sure if you'll allow me to wear them, not to make me look even taller ;)

13 yorum:

Hamide... dedi ki...

peki benim hiçbirini beğenememem ne olacak :DD

Duygu Senyurek dedi ki...

o moru kesin almam gerek=)

the unexpected-s dedi ki...

kırmızı-turuncunun yanındaki etnik desenli aşırıı güzel.

Junkhead dedi ki...

Ne güzel bunlar yaaaa ama hiçbirini giyemem de alamam da :D

CMOS dedi ki...

bu yaz etnik desenler ve özellikle aztec deseni çok revaçta ben şimdiden arayışa başladım:)

shoe devotee dedi ki...

3. fotoğraftaki platform topukluların hepsini istiyorum.

Rainbow Gatherer dedi ki...

colorblock olanı çok begendim, simlilerde cok güzel ama ülkemizde ne yazıkki pek tutmadı (sadece düğünlerde giyilir mantığı var hala ) betsey johnson'a da bayılırım zaten -harika :)

kilimcigirl dedi ki...

aztek desenli ayakkabılar gözüme çarptı :)



http://kilimcininkorkizi.blogspot.com/

fashion by kitty dedi ki...

fotolar süperr ayakkbılara dicek yok zatenn:) bu arada tatlım tiwtterdan takibe aldm seni brcu_kn benim habern olsn:)

cerenim.com dedi ki...

degisik tasarimlarmis

Oh my Dior! dedi ki...

I lov eyour header it's so cool I am your new follower via google friend connect hope you can follow back so we can keep in touch!

http://www.ohmydior.org/

deniz dedi ki...

hepsine bayıldım harika bir post olmuş..

benim blogumda
http://denizindunyasii.blogspot.com/

Sevgiler ..
Deniz

What's Next dedi ki...

@Hamide; aslında senlik sandaletler, düz modeller de vardı ama fotoğraflarda karanlık ve iyi çıkmamışlar.. sen yine steve madden'dan ümidi kesme ;)

@Duygu; al kuzum, giy göster bize de :)

@the unexpected-s; aynı fikirdeyim, tüm lansmandaki favorim oydu!

@Junkhead; ne giyemezsin ki canım? bir manin mi var :D

@CMOS; ben de hastasıyım o desenlerin, nasıl mutluyum her yerde olmalarından!

@shoe devotee; hepsi senin olsun :)

@Rainbow Gatherer; color-blocklar gerçekten çok güzeldi.. ülkemizin mantığını düşünürsen ohoo :D

@kilimcigirl; bu yaz bence onlar istesen de gözünden kaçamayacak ;D

@fashion by kitty; tamamdır canımm, ben de takipteyim :)

@cerenim.com; kesinlikle :)

@Oh my Dior!; thanks dear I'm already following your blog! on my header it's written: i can see trends with my third eye before everybody else does ;)

@deniz; lansman tam bir ayakkabı cennetiydi, ben de bayıldım hepsine :) sevgiler..