24 Mart 2012 Cumartesi

Playing w/ Colours

Benim için ilkbahar siyah opak çoraptan ten rengi çoraba geçtiğim gün gelir. Gördüğünüz gibi çoktan gelmiş bulunuyor :) Bugün Ne Giysem'de yarışsaydım şu saniye elenmiştim heralde :D Ama minicik bir sırrım var, asla parlak çorap giymiyorum.. Her zaman mat ve gayet doğal duruyor :) Siz istemezseniz kimse anlamaz!
For me spring comes, when I stop wearing black thights and start to wear transparent ones. As you spring arrived :) Although many people hate transparent thights, I have a tiny secret: I always choose matte ones, so noone can understand that you are wearing thights, if you don't say ;)

Ve nihayet bir kazak & bir tişörtle sokağa çıkabildiğim günler geliyor :)
And finally I can go out just with a sweater and tee :)

Neon kolyemin ve aldığım iltifatların tadını çıkartıyorum. Şımardım mı ne ;)
I enjoy my new neon necklace and the compliments. Kinda flattered ;)

 Yukarıdaki fotoğraflar çekildikten sonra gökyüzünün renklerle oynadığı oyunu kaçırmıyorum.. 
After few shots I check out the sky and the fun it has with many colours..
Mutlu cumartesiler hepinize! Have a nice saturday!

18 yorum:

Küçük Şeyler dedi ki...

harika gorunuyorsun canim :D:D havalar iyikide isindi =D
gokyuzu super otesi, cok mutluyum hihi :P

XAVER dedi ki...

Guzel fizige ne yakishmazki :) ama ben nedense ten rengi giyemiyorum..ya opak olucak..yada hic olmuyucak..yani anlashila..kishdan direk yaza :D


http://fashionworldxavi.blogspot.com/

KaTuuuuu dedi ki...

I really love this necklace!

Lotus Blossom Design dedi ki...

great look! love the blue shirt! and you can't tell you have tights on xo

TrendKolik dedi ki...

tatlım mükemmel örünüyosun eee bacaklar uzun olunca mini eteğinde hakkı veriyor yani! Bu arada ben tişört üzerine kazak olanı daha çok sevdim,çok iyi görünüyor! muckk

Adsız dedi ki...

eteğini nerden aldın?

What's Next dedi ki...

@Küçük Şeyler; teşekkürlerr :) bence de iyi ki ısındı havalar, kışı da severim ama bir yere kadar :D

@XAVER; teşekkür ederim :) ilkbahar çorapsız olmak için çok rüzgarlı, siyah çorap giymek için de çok sıcak gibi geliyor bana :D

@KaTuu; thanks !

@Lotus Blossom Design; thanks a lot dear :)

@TrendKolik; hahah teşekkürlerr :)

@Adsız; etiketinde JaneNorman yazıyor (janenorman.co.uk) ama ben büyük beşiktaş çarşısındaki bir mağazadan aldım :)

Nerwen dedi ki...

çok güzel kombinler olmuş ve kolye de gerçekten yakıyor :) ben de uygun bi kolye bulduğum an ojelerimle harikalar yaratıcam :p

BÜTÜ dedi ki...

çok tatlı olmuşsun canım :)
kolyen kesinlikle iltifatları hak ediyor...

Hamide... dedi ki...

süpersin canım ya biliyomusun baya bir zayıladın çok fit oldun çok beğendim :)) maşallah...

samecookiesdifferent dedi ki...

blue/red nice combi - like!
the necklace is adorable
<3

x the cookies
samecookiesdifferent.blogspot.com

tansumut dedi ki...

Çok hoşsun fiziğin falan mükemmel ama bi kıyafeti biraz da olsa makyaj tamamlıyor. Hafif makyaj yapsan çok süper olur bence,bir ruj falan :) kolyene bayıldımm :)

What's Next dedi ki...

@Nerwen; teşekkürler! yapması pek kolay aslında mesele boyanıcak kolye falan bulmak :) bekliyoruz seninkini de ;)

@Bütü; çok teşekkürlerr :)

@Hamide; bebiş çok teşekkür ederim! mutlu oluyorum hihi ^^

@samecookiesdifferent; thanks a lot! :) it's an easy diy, you can also do such a one ;)

@tansumut; haklısın evet.. ama akşam çektirdiğim için fotoğrafları yüzümde makyajdan eser kalmamış.. bir dahaki sefere dikkat ederim söz :) teşekkürler ayrıca :)

Ferhat Bayram dedi ki...

ne ilginc seni bi arkadasima cok benzetim :)

tabi bunun konuyla halakasi yok ama yazmak istedim

» Güzelliğin Son Vuruşu. dedi ki...

ai ai kolye cok güzelmiiis! tabi resimlerinde öyle :D

Shopaholic dedi ki...

Bu kolyeyi yapışını nasıl kaçırmışım inanamıyorum çok çok güzel olmuş ellerine sağlık ♥ Kombinin ise şahane renkler nasıl canlı ve nasıl dozunda, bayıldım! Çok güzel olmuşsun canım ♥

Wear A Smile! dedi ki...

Bacakların harika duruyor! :)
Kombini de cok sevdim, cok enerjik <3

Çorabın markası ne cnm? :)

What's Next dedi ki...

@Ferhat Bayram; hangi arkadaşınıza benzettiniz merak ettim :)

@Güzelliğin Son Vuruşu; teşekkürler tatlıım :)

@Shopaholic; çok çok teşekkürler canım, kolyeyi yapmak da çok kolay ;)

@Wear A Smile; teşekkürler :) çorabım c&a'nın kutulu çorapları var, onlardan matte olan..