12 Mart 2012 Pazartesi

No More Syndrome

Bu pazartesi işinizden veya okulunuzdan nefret etmeyin.. Haftaya pozitif başlayın, bu haftaki yeni taktiğin bir faydası olur belki; belli mi olur? (Ben bir şans verme taraftarıyım.)
This monday don't start your day by thinking that hate your work or school.. Try to begin your week more positive, this new tactic may help you; who knows?

ps. style-tip: bu kombine bir flared-jeans ekleyerek daha uzun görünebilirsiniz.
ps. style-tip: an addition of flared jeans to this outfit may help you to look taller.

Botlar & Çanta / Boots & Bag: H&M
Trençkot / Trenchcoat: Topshop

10 yorum:

Shopaholic dedi ki...

O pembeler yemeliiik!!

Life By BambinosS dedi ki...

Ayy çok tatlıymış :) Güle güle kullan canım sevgiler..

Selen dedi ki...

Pantolon yere kadar olmayınca uzun gösterme ilüzyonu olmuyor malesef :)

Rainbow Gatherer dedi ki...

ayy ben bu botları biryerden hatırlıyorummmmm :) Çok yakışmıslar cnm gule gule giy, guzel gunlerde , valla içim acıldı.

http://rainbowgatherer.blogspot.com

SvGLove dedi ki...

Ben de bu style-tipi uygulamistim bugun;)) Bir sure daha uygularim!
Pembe botlari sevmemek mumkun mu, yok sendrom yok:P

Duygu Senyurek dedi ki...

Haha nasil pozlar kus bunlar:) supersin

deniz saatçioğlu dedi ki...

Botlar çok şeker de Eda'cım senin bu tip i uygulamana hiç gerek yok bence. Hele de bizim yanımızda falan hiç deneme olur mu :))

denizsaatcioglu.blogspot.com

sJ dedi ki...

pembe pembe içim açıldı + çanta çok şekerrr

TrendKolik dedi ki...

zaten fidan boylusun bir de bol paça ve topuklu giyersne düşünemiyorum tatlım seni hep kıskanmışımdır uzun boyluları :))) keşke bende uzun olaydım nolurdu :)) Bu arada o şeker gibi ayakkabılara giymeye kıyamam valla ben zra pek tatlılar :/))

pembe fiyonk dedi ki...

güzel bir hafta olsun:) ah pembe botlar çok şirin <3