8 Mart 2012 Perşembe

New In - Marni for H&M

Wishlist'imde olan iki aksesuarı bulabildim! Aklımda bir tek metalik topuklu ayakkabı kaldı ama o da duyduğum kadarıyla mağazaya hiç gelmemiş..
I could find two accessories from my wishlist! I just had metallic heels on my mind but I heard that they didn't come to store..

 &

Bu koleksiyondan başka bir parça almadığım / alamadığım için üzgün değilim, siz de üzülmeyin bence.. Bir tasarımcı işbirliği bitiyor, 5-6 ay sonra yenisi geliyor ;) Benim merak ettiğim acaba sırada kim var?
I'm not sad that I couldn't / didn't buy any pieces from the collection and I can advice you not to be sad too.. One collaboration ends, other one starts ;) The thing is which will be the next?

12 yorum:

CoCoSHoPs dedi ki...

mükemmel..güle güle kullan cnm :)
http://cocoshops.blogspot.com/

irem dedi ki...

güle güle kullan canım ;) o beyaz küpelere ben de niyetliydim amma olmadı başka bahara artık ;) ama boyutlarını çok merak ediyorum kombinlerini bekliyorum sabırsızlıkla =)

Merve Yıldız MY. Fashion dedi ki...

Güle güle kullanman dileğiyle ikiside çok güzel ama ben bastan beri küpeyi çok beğeniyorum.

FashionOnBoard dedi ki...

kuzu gule gule kullan benim de en cok istedigim iki aksesuardi, ben alamadim allahtan sevdigim birine gitmis =)

New York Lover D. dedi ki...

Uuuu küpelere bayıldım :)

Siu dedi ki...

En güzel iki parça sana kalmış ama :)

The Bookness dedi ki...

Hehe, youre funny! =) Your pieces looks great though.

Followed. And maybe you'll stop by me someday.

thebookness.com

What's Next dedi ki...

@Cocoshops; teşekkürlerr! :)

@irem; boyutları epey büyük diyebilirim.. sizin için ilk fırsatta kombinlicem, söz ;)

@Merve Yıldız; çok teşekkür ederim, ben de görür görmez vurulmuştum, kavuşabildiğime çook sevindim :)

@FashionOnBoard; burda sevdiğin biri ben oluyorum dimii hihih :) sizin için yakın zamanda kombin planlarım var zaten ;)

@New York Lover D.; çok teşekkürlerr!

@Siu; hihih şansım yaver gitti ;)

@The Bookness; thanks dear! i'm already following your great blog ;)

CMOS dedi ki...

çok güzeller canım güle güle kullan:)

kilimcigirl dedi ki...

güle güle kullan canım güzel şeyler kapmışsın :)

http://kilimcininkorkizi.blogspot.com/

What's Next dedi ki...

@CMOS; teşekkürler canımm :)

@kilimcigirl; gerçekten tam anlamıyla kaptım ben bunları, evet! :D

Ece dedi ki...

Geç gördüm ama özellikle küpene bayıldım; güle güle kullan ikisini de :)