8 Mart 2012 Perşembe

Marni at H&M Party

Malum 7 Mart akşamı Marni at H&M Party vardı.. Marni for H&M ürünlerini rahat rahat alabileceğimizin hayaliyle gittim tabi ki :) Ama daha etkinlik başlamadan yarım saat önce uzayıp giden kuyruktan başımıza ne geleceğini anladık :D
As you know there was Marni at H&M Party on March 7.. I went there with a dream of buying the pieces I want in a peaceful atmosphere :) I couldn't be more wrong!

 Ben de geçen yaz aldığım ama bir türlü giymeye fırsat bulamadığım asimetrik eteğimi giydim :) Benden beklenmeyecek bir şekilde kombinimin geri kalanı pastel tonlardı.. 
I finally wore the asymmetric skirt that I bought last summer but couldn't have a chance to wear :) In an unexpected way the rest of my outfit was nude..


Bluz / Blouse: Koton
Etek / Skirt: H&M
Çanta & Babet / Bag & Ballerinas: New Look
Yüzükler / Rings: Tresera - H&M

  
 Günün en güzel yanı blogger arkadaşlarımla ve tanıdığım ama tanışmadığım bloggerlarla bir arada olmak oldu :) Parti bahane de diyebiliriz buna ;)
The best side of the day was spending some time with my blogger friends and meet the bloggers I know but didn't meet :) Party was just an excuse to get together ;) 
Duygu, Rainbow Gatherer, Rookie Icon, Pinky Fashion, Aysstyle, Wear a Smile, C-Bellle, Fashion by My Choice

Bu kalabalıkta istediğim parçaların 3'te 2'sini edinmiş olmam bir mucize oldu.. Bugün gelecek ikinci postumu bekleyiin!
In that crowd I got two pieces on my wishlist, like a miracle.. Wait for my next post today!

24 yorum:

Merve Yıldız MY. Fashion dedi ki...

Kombinin çok tatı olmuş eteğin çok çok güzel. Keske İzmirde de olabilse bu tarz etkinlikler.Eksikliği gerçekten duyuluyor Özellikle H&M magazasının olmayışı.
Sevgiler..

Hamide... dedi ki...

herkes istediklerini zor da olsa almış yahu :)) güle güle kullan sen de... eteğin de çok güzel, beğendim..

cinnamum dedi ki...

Manikürün nasılda güzel olmuş, yüzükler ise cok güzel aslana bayıldım.
Etegin rengi ve modeli sana cok yakışmış. Maxi eteklerde eminim bir o kadar yakışır topuklu ayakkabılarla ve topuk kapanacak şekilde kombin edersen eminin hoşuna gider, denemelisin:)
Sevgiler!

Duygu Senyurek dedi ki...

Kujum bi babetlerden bende istyrmm :) internetten almistn di mi?

Junkhead dedi ki...

Yaa çok kıskanıyorum böyle bloggerların bir araya geldiğini görünceeee :( Çok cici olmuş canımcım,etek-ruj uyumuna bayıldım :D Bir de ojeler tabiiii :) Bi deee o gözün kapalı olan fotoda ne şeker çıkmışsın yaa ehehhhh ,muckksss !

Nemo Latte dedi ki...

kombinine bayıldım :) turuncu-kırmızı renklere hastayım ben zaten.

TrendKolik dedi ki...

etek şahane de,ben ojelerine taktım kafayı pek güzeller,bide ben becerebilsem şu işi :D

valki dedi ki...

herşey bi yana o tırnaklara resmen aşık oldum ben harika olmuşlar^^....çekilişime de mutlaka bekliyoruuuum şirin bi give awayim var^^

fashion by kitty dedi ki...

yaa keşke bende gelseydimm nedenn gelmedimm pff:(

zeys dedi ki...

Cnmm cok cok begendm senii..nasi yakisimis o eteek..rengi fln cok gitmis sana..bu arada yrn istanbla geliroum ben duyguyla fln da gorusucez isin yoksa okuun fln sende gelsene yrnn:)

Mia Wallace dedi ki...

ne güzel upuzunsuuun ve de etek ve rujunun renk uyumu harşika! çok cici olmuşsun valla :)

İrem dedi ki...

Eteğiiiiinn! :) artık hep aynı şekilde görmekten sıkılmıştım bu modeli rengi ve bu şekildeki duruşuyla çook güzel olmuş canım:)

♡ Disa Style ♡ dedi ki...

Kombine bayıldım >^^<
Bu arada babet giymen hoş olmuş yanındaki hatunlarıda düşünmüşsün kuzucum.

Modagrafya dedi ki...

Evet dün kıyafetin harikaydı, hepiniz muhteşem görünüyordunuz zaten, en kısa zamanda yine görüşelim, bende de fotolarınız var yazıyı yazıyorum yarın yayında:)

Adsız dedi ki...

selam giydigini hic begenmedim cok rüküs olmussun.. ama su pembeli affedersin kusuna kadar etegini cekmis kiz ayri bir rüküs olmus o ne öyle hic bisey giymeseymis altina 32 disi firlamis fotografda galiba gülüsüyle giydigini güzellestirmek istedi sen etegini nerden aldin bakayim yoksa kendinmi diktin biraz egri olmus

Kuzum dedi ki...

merhaba canim harika görünüosun cok begendim bu fotografi tirnaklarina bayilllldimmmmm! keske bende becere bilsem. arkadaslar cok hos onlarinda blogunu paylasir misin? cok sevinirimmm... öpüldümnnnnn :***

PINKY FASHION dedi ki...

Edacım partinin en güzel yanı sizlerle tanışmak oldu. Bu toplu resim bende yook, o yüzden musadenle bloğundan çalacağım:))

aradığın şeyleri alabilmiş olman gerçek bir mücize!! :) seni ayrıca tebrik etmek istiyorum

SvGLove dedi ki...

Eda! Ne kadar guzel tasimissin bu etegi. Cok begendim cok! Benim de boyle kesim bi tane var, senden cesaretle deneyecegim hemen;)
Ayrica ojlerin sahane, sahane!

What's Next dedi ki...

@Merve Yıldız; çok teşekkürler! ben yakın zamanda h&m açılacağına inanıyorum çook talep var çünküü :) yakın zamanda sizin h&m mağazanızdaki etkinlik postlarınızı da okuyor oluruz inşallah ;)

@Hamide; yok aslında çok alamayanlar da olduu :( teşekkür ederim, beğenmene çok sevindim..

@cinnamum; çok teşekkürlerr ^^ maxi eteklerde şansımı son bir kez daha denerim artık :)

@Duygu; evet bebişş, newlook.com!

@Junkhead; yaa o fotoğrafta gözümün kapalı olduğu anlaşılmaz diye umuyorduum :( buna rağmen şeker çıkmışsam sorun yok amaa ^.^ sen de gel, bir araya gelelim yaa :)

@Nemo Latte; hihih çok teşekkürler :)

@TrendKolik; her zaman dediğim gibi pratik, pratik, pratikk! ;)

@valki; kuzum valla bi numarası yok, ben mi inandıramıyorum.. pratik işi :) uğricam mutlakaa!

@fashion by kitty; gelseydin tanışırdık.. bir dahaki sefere diyelim o zaman?

@zeys; çok çok teşekkürler canımcım :)

@Mia; hahah ya ordan belli mi uzun olduğuum -.- çok teşekkür ederimm :)

@İrem; ben aldığımda modeli böyleydi, duruşu diğer türlü olanlar çok yayılınca döndürmeyi aklımdan geçirmedim bile :) çok teşekkürler!

@Disa Style; hahah çook düşünceliyimdir böyle ;D

@Modagrafya; evet evet görüşelim bence de! çok teşekkür ederim, senin yazını da bekliyorum :)

@Adsız; valla hep dediğim gibi bu işler zevk meselesi. ben bir şeyi giyiyorsam sırf kendim beğendiğim için, etrafımdakiler de beğenirse ne mutlu bana! yanımdaki arkadaşıma gelirsek bence o da çok şıktı ama blog adreslerini eklicem, bir garezin varsa burda yazdıklarını bence bizzat ona yaz ;) son olarak eteğin kesiminin olayı zaten asimetrik olması ve yazıda yazdığım üzere h&m'den almıştım.. başka sorun?

@Kuzum; çok çok teşekkürlerr :) paylaşırım tabi! bu yazıyı hazırlarken çok yorgundum, birazdan eklerim linklerini..

@Pinky; kesinlikle en güzel yanı tanışma kısmıydı! ben de bu fotoğrafı rainbow gatherer'dan aldım ama yayıldı gitti zaten :D
hahah o karmaşa da tüm maharetimi sergiledim işte :P

@SvGLove; senin üstünde görmeyi de merakla bekliyorum o zaman! çok çok teşekkürlerr >^.^<

ebru dedi ki...

canim merhaba.. cok güzel cikmissiniz :) yalniz sonuncu bloggerin "fashion by my choise" sayfasi acilmiyo :(:(

What's Next dedi ki...

@ebru; teşekkürlerr :) ben de açamadım şimdi, belki bir sorun vardır.. bilemedim ki :/

Wear A Smile! dedi ki...

tanıştığımıza çok mutlu oldum tatlım :) tırnakların çok yaratıcı olmuş, mercan efektini çok güzel vermişsin <3
sevgiler

Adsız dedi ki...

halka açık bir platformda ne giydim postları yaptıgına göre eleştiriye de açık olmalısın.
1) giydiklerinin yakışabilmesi için kilo vermen lazım. Üzgünüm ama gerçek bu
2)saçlarını öyle ortadan ayırma güzel durmuyor, bir hava katarsan daha iyi olur
3) gözlük takmak hoştur ama öyle ilkokul gözlüğü değil tabiki şöyle kemik çerçeveli falan bir gözlük edinirsen o 15 yaşında doğum günü partisine giden kız havandan kurtulursun.
Söylediklerime kızma, ne diyorsam senin yararına diyorum

What's Next dedi ki...

@Wear A Smile!; ben de çok sevindim tanıştığımıza! teşekkür ederimm :) sevgilerr..

@Adsız; eleştiriye açığım, zaten bunla hiçbir sorunum yok ama bir dahaki sefere iyiliğimi istediğinde harbi harbi adınla çık ortaya.

1) kesinlikle normal kilodayım, 36 bedene de düşemedim diye kendimi köprüden atıcak halim yok. hiç kusura bakma :D

2) saçlarımın doğal hali, özel günler dışında ellemiyorum. sağlıklı görünmesini istiyorsan sana da öneririm :)

3) çerçeveli modeller bana yakışmıyor, ben de tamamen çerçevesiz olanı kullanıyorum..

başka sorun?