19 Mart 2012 Pazartesi

Little Black Dress

 Defilede ne giydiğim hakkında yazmasam olmazdı :) Aslında fazlasıyla kolaya kaçtım, küçük siyah elbiseyle :D
I didn't forget to write about my outfit at fashion show :) Actually I kept it classic with little black dress :D

 Kolyem Koton'dan, onu özellikle ters taktım! Farklı bir havası oldu :)
Necklace is from Koton, I wore it reverse on purpose! Now it has a different style :)

 Clutch Forever New, pek seviyorum kendilerini ;)
Clutch is Forever New, I like it a loot ;)

 Çok güzel bir fotoğraf olmasa da kombinin ana fikrini veriyor :) Özetle her kadının bir küçük siyah elbisesi olmalıı ;)
The photos isn't brilliant I know but you can see the point I guess :) In brief every woman should own at least one little black dress ;)

11 yorum:

fashiONözge dedi ki...

ooo böyle güzel olunca küçük siyah elbise de böyle muhteşem duruyor,harikasın güzellik..

tansumut dedi ki...

Çok şık olmuşsun ah bir siyay elbise bu kadar asil olur :)

Lulu dedi ki...

Elbisengecekten cok hoşuma, kolyesinde tersten takma fikrini sevdim

FashionOnBoard dedi ki...

bu ne guzellik! fizigin cok musait bu elbiseler icin. kolyeyi ters takma fikrini cok sevdim, gercekten farkli bir havasi olmus. clutch da sa-ha-ne! =)

Aysun Karaalioğlu AYS♥STYLE dedi ki...

mini elbiseyi cok yaksıtırdım sana. daha sık kısa etek, elbise giyimelisin..
bir oneride bulabilir miyim. Gözlük olarak daha farklı bir model kullanmayı dusundun mu! kemik cerceveli wayfarer tarzı ya da biraz daha oval hatlı bence cok havalı olur.
opuyorum tatlım

Tugce Tufekci dedi ki...

Çok güzel olmuşsun canım clutchına bayıldım vee bacakların bir mankeninkiler kadar uzuuun:)

What's Next dedi ki...

@fashiONözge; çok tenk yu bebişim :)

@tansumut; çok teşekkürler! :)

@Lulu; teşekkürlerr :)

@FashionOnBoard; bu yorumlarınızdan sonra daha sık giyerim artık :) sen de dene ;)

@AysStyle; çok teşekkürler, daha sık giyerim artık :) gözlük konusuna gelirsek gözlük almadan önce milyonlarca model deniyorum ama karşıma beğendiğim çerçeveli bir model çıkmadı.. wayfarer'lar da herkeste olduğu için -en azından çevremde- ben istemedim. yaza doğru komple lense geçebilirim, bilemiyorum :)

@Tugce; hahah boydan kazanıyorum evet :D

Life By BambinosS dedi ki...

Çok asil ve çık olmuşsun canım. Çok beğendim. Sevgiler..

http://lifebybambinos.blogspot.com/

Ahu dedi ki...

Elbise gerçekten çok yakışmış.Çantanada bayıldım.Öyle küçük ve kullanışlı bir çanta arıyordum.Bir bakayım ben şu markaya :D

Sevgiler
Ahu

Rainbow Gatherer dedi ki...

Edacım acaip gzel olmussun, bence siyah rengi daha sık kullan giysilerinde sana cok yakısıyor !

tubitos dedi ki...

çok şık ve asil bir kombin olmuş, bacakların da çok güzel maşallah sna canım :)