17 Mart 2012 Cumartesi

La Senza ile Yaramaz Geceler ;)

 Perşembe günü La Senza'da birazcık yaramazlık yapmak üzere Citys'deki mağazasına gittik.. 
On Thursday we were at La Senza for their Naughty Night..

 Her yer pespembeydi! Pembe halımız bile vardı :) Şimdi içeriye giriyoruuz, hazır mısınız? :D
Everywhere was pink! We had even a pink carpet :) Now we're going inside, are you ready? :D

 Yeni sezondaki parçaları herkesten önce gördük.. La Senza her zamanki rengarenk ve daha da yaramazdı ;) Tüm ürünleri çok beğenince kendimi kaptırıp biraz fazla fotoğraf çekmişim sanırım :D
We saw new arrivals before everybody else.. La Senza was colourful as always and naughtier than usual ;) As I loved all the new stuff, I couldn't stop capturing them :D

 İpek - ipekdilara.blogspot.com/

Daha sonra hediyeli çarkları çevirdik :)
Then we played a mini game and all of us won :)
Duygu - duygusenyurek.com

 Çalışanlar çok ilgiliydi, bizi kokteylsiz bırakmadılar :) Satış danışmanlarının da saç aksesuarları muhteşemdi!
Everybody was really concerned with guests, they didn't leave us without cocktails :) And the hair accessories of shop assistants was so beautiful!

Tabi ki partiden alışveriş yapmadan ayrılmak olmazdı :)
We shopped a bit, for sure :)

Aa tweet-kurabiyelerini unutmuşum! Kesinlikle ince düşünülmüş bir detaydı :)
ps. Perfectly Me gerçekten de süpermiş, denedim onaylıyoruum;)
Oh I forgot the tweet-cookies! They were absolutely a nice detail :)
ps. Perfectly Me bra is really amazing, approved ;)

7 yorum:

irem dedi ki...

çok severim zaten La Senza'yı yeni sezonu da harika görünüyor =) fotolar süper canım ellerine sağlık ;)

Zeps World dedi ki...

böyle lansmanları çok seviyorum çok eğlendiğiniz de belli :)

Küçük Şeyler dedi ki...

bende boyle yerlere gitmek istiyorummmmmmmm :D :D kiskandimda kiskandim... bizim burda hic yok desem yeridir :D
sevgiler canim

cerenim.com dedi ki...

la senza eğlenceli geliyor bana daha düz renk ve kesimler daha sexy ama cicili bicili olduğu için seviyorum ben de

TrendKolik dedi ki...

la senza sevilmez mi :D Bu arada o hediye çarkalrından size ne çıktı ? :D
muck

Duygu Senyurek dedi ki...

Kapida ben:)

CMOS dedi ki...

çok güzel bir gün olmuş canııım:)