18 Mart 2012 Pazar

DIY: Neon Kolye / Neon Necklace

İlk defa sizinle kendim yaptığım bir DIY projesini paylaşıcam.. Tabi bu gerçekten de ilk defa yaptığım için olabilir :) Son günlerde kullanmadığımız kolyeyi boyama işlemini sayısız blogta okudum, ben de kullanmadığım bir kolye buldum ve ojelerimle boyadım! Hatta hızımı alamayıp bir bileziğime de el attım :D
 I'm sharing one of my DIY experience for the first time with you.. Lately I read about painting accessories with nail polishes to renew a lot at some blogs, I found one that I don't use and did it!

 Kolyemin ilk hali böyleydi..
Original version of the necklace..

 Ve kullandığım renkler de bunlar, merak ediyor musunuz nasıl bir şey çıktığını? :)
I used these colours, are you curious about the result? :)

 Neon ojelerle çalışırken beyaz oje unutulmamalı! Yoksa kesinlikle kapatıcı olmuyor ve renkler patlamıyor..
While working with neons, never forget the white coat! Otherwise the colours won't look clear..

 Ardından üstüne en az 2 kat neon oje :)
Then at least two coats of neon :)

 Sıra kenarlara geldi..
And it's the time for sides..

 Kenarları da ikişer kat boyayıp kurutunca yeni kolyeniz hazırr! Ne zaman kullanıcağımı merakla bekliyorum :)
After one more coats to the sides, your new necklace is readyy! I want to wear it immediately :)

Tırnaklarındaki ojeyi bile zor kurutanlar için (bakınız ben) kısmen sancılı bir proje ama yine de güzel, yine de denenesi.. Öneriyoruum ;)
This project is kinda hard for the ones who just can't wait polishes to dry (e.g: me) but still a nice one.. Must - try ;)

20 yorum:

Moda Sihiri dedi ki...

Coook guzel olmus. Ellerine saglik, gule gule tak :))

Junkhead dedi ki...

Ben normalde taşlı şeyleri sevmediğimden,taşlı kolyem de yok o yüzden bir yapamadım şu diyi hahaa :D Çok cici olmuş seninki de yavrum ,tam yazlık ! :)

Küçük Şeyler dedi ki...

bence son hali super olmus! <3 ellerine saglik gercekten :) ben sevdim!

nedicenbaşageldiçekicen dedi ki...

Gerçekten bayıldım . Sanırım bende denicem bunu :)

alice dedi ki...

taşlılarda kesinlikle daha çok belli ediyo kendini, çok güzel olmuş canım ellerine sağlık ;)

TrendKolik dedi ki...

kuzucum senin ki çok güzel olmuş ben de bir dahakini yassı taşlıya çalışacğım kesin net! ;));)

Hamide... dedi ki...

inanmıyorum ya ne kadar güzel ve modern bir takıya dönüşmüş :D

İrem dedi ki...

çok güzel olmuş ya her yerde görüyorum ama ben henüz boyamam gereken kolyeyi bulamadım:)

onlyhello.blogspot.com

zeys dedi ki...

Aaa kuzum bayildim buna benmn acaip guzel olmus renkler..

cinnamum dedi ki...

Canım mükemmel olmuş ama yaaa. Ellerine saglık! Süper bir kolye yarattın:)

Zeps World dedi ki...

Ellerine saglık cok güzel olmuş eski halinden eser yok..ojenin kurumasını beklememek icin buzdolabına koyabilirsin ;))

Confashion dedi ki...

That's super genius!! I'll try to do something similar.

Shelby dedi ki...

Çok güzel olmuş. Sıradan taşlı bi kolyeden çok şık bir aksesuar elde etmişsin. Çok beğendim:)

Ioana-Carmen dedi ki...

Just love the colors of the nails polish! :X

http://www.fashionspot.ro/

What's Next dedi ki...

teşekkürler hepinize! :) yapmak isteyenler için önerim yassı taşlarla çok çok daha kolay oluyor, mümkün olduğu kadar opak ojelerinizi seçerseniz hiç sıkıntı çekmezsiniz ;)

@Confashion; oh then i'm waiting for your diy post ;)

@Ioana-Carmen; thanks a lot :)

Ahu dedi ki...

Harika fikir.Bayıldım.

Sevgiler
Ahu

seda dedi ki...

şahane olmuşşş!

Bir Alışverişkoliğin İtirafları dedi ki...

Aa ben direk tek kat neon oje sürmüştüm tembellıkten ama altına mat beyaz ıyı fikir daha çok göstermesi için.Bir dahakinde oyle deneyım

http://bir-alisveriskoligin-itiraflari.blogspot.com/

ZET Fashion dedi ki...

owww hakkaten müthiş olmuş ben bu renkleri kolyede kullanmayı düşünüyorum :) Güzel günlerde kullan!

dnz dedi ki...

Harika görünüyor !! bayıldım...