28 Mart 2012 Çarşamba

China Glaze Sun Worshipper

Bu oje kargodan geldiği günden beri sürmek için birazcık güneşli bir gün bekliyordum, en sonunda dayanamadım ve sürdüm :) Aslında aşağıda da göreceğiniz tüm fotoğraflardan daha da parlak duruyor tırnaklarda..
Since the day I got this nail polish, I was waiting for an enough sunny day to wear it but I couldn't wait more and it's on my nails now :) Actually it's much more brighter than you see on photos..

Karanlıkta bile bu ojelerle dikkatleri rahatça üstünüze çekebilirsiniz! Sanırım bu ojenin tek kötü yanı yapısının çok çok sulu olması. Sürerken ciddi zorlandım, neon ojeler neden bu kadar uğraştırıcı oluyor hep? :(
You attract the attention even in the dark with this nail polish! But its problem is its thickness.. It's so hard to apply it, why all neon nail polishes should be like that? :(

10 yorum:

Mineyy dedi ki...

Ojenin rengi çok hoş :) Benim de en son neon oje sürdüğüm gün kar yağmıştı her yer bembeyaz olduğu için tırnaklarım çok dikkat çekmişti, o günden beri oje sürdüğüm günlere dikkat eder oldum :D

girlshygirlguide dedi ki...

altına beyaz sürseydin bebek!

ojelerimiseviyorum dedi ki...

karanlıkta parlıyor mu :)

Hamide... dedi ki...

ay ben çok sevdiiimmm :D

tansumut dedi ki...

alix avien 60 sür altına bunun varyaa çok neon olur :))

Nemo Latte dedi ki...

muhtesem bu oje :) altına beyaz sür daha kolay sürülür o zaman ;))

fashion by kitty dedi ki...

ayy o ne güzel bi renk öleee tatlımm:)

Duygu Senyurek dedi ki...

süper beybimmm
uğraşmana değmiş=)

Dale Janeé dedi ki...

Just found your blog and this color is so pretty but that's too bad it's so thick
Great post, following you now

xoDale
www.savvyspice.com

Fashion Mini dedi ki...

çok farklı bir renk tam yazlık