19 Mart 2012 Pazartesi

Bilstore Garage Sale


Haftasonu Galata'daki Bilstore'da %80'e varan indirim olduğunu duydum! Melissalar da bu indirime dahil olunca bugün okul çıkışında soluğu orada aldım.. Ve bu evdeki Melissa'ma iki kardeş geldii :D
I heard about Garage Sale of Bilstore this weekend and went there after school! These Melissa's are new in:

Bir tane daha siyah topukle edinmekten ne çıkar ki? Hem jel olduğu için süper rahatlar ;)
One more pair of black pumps :) And they are ultra-comfortable because they are gel ;)

Rengine bayılıp aldım, zaten mavi sandaletlere ihtiyacım vardı :) Dedikleri doğruymuş, bir Melissa alan bir daha kendini durduramıyormuş :D
I loved this one's colour, I was in need of blue sandals for this summer anyway :) And a truth about Melissa: After your first pair of them, you get addicted!

Normal Melissa fiyatlarının çok altına aldım, hiç pişman değilim :P Siz de uğramak istiyorsanız aklınızda olsun sadece Galata'daki Bilstore'da, 22 Mart'a kadar ve sadece Melissa'lar yok tabi :) Fred Perry, Linda Farrow ve daha niceleri..
If you are also in Istanbul, Garage Sale is at Bilstore Galata until March 22. There isn't just Melissa's; also Fred Perry, Linda Farrow and more..

12 yorum:

Arzu dedi ki...

fıyatları ne kadardı acaba ona göre gidicem hehe :))

betty dedi ki...

güle güle kullan eda,zaman bulabilirsem mutlaka uğrıycam:)

Junkhead dedi ki...

Oooh ne güzeller yaaa ,güle güle kullaaan ;) Benim bir Melissam bile yok ühühüü :(

girlshygirlguide dedi ki...

güle güle kullan sekerim =*

Zeps World dedi ki...

Bende hemen bir Melissa terlik almalıyım :))

BonBon dedi ki...

Benimkiler de tek başına sıkılıyorlar kardeş isityorlar!! Mavi olana bayıldım güle güle kullan canım ^_^

zeys dedi ki...

O siyah olanlara ba yil dimmmmmmm!!!! Gule gule kullan cnm ikisinideeee

What's Next dedi ki...

teşekkürler hepinize kızlaar, havalar azıcık daha ısınsın kombinler de yapıcam :)

@Arzu; Melissa'ların fiyatları 30-80 tl arasında değişiyordu.. Fred Perry'lerde %70 indirim vardı. Linda Farrow da 30-60 tl arasıydı.. geri kalanları hatırlamıyorum bile :)

Hilal dedi ki...

Güle güle giy canım çok şık ikisi de.

Make up and Me dedi ki...

çok güzeller gerçekten güle güle giyin. Yalnız benim bir sorum var. İnternet üstünden almak istiyorum. Önceden Demstocktan almıştım melissa. USA 8 bedeni TR 39 diye çevirmişlerdi orada. Ama şimdi bilstore sitesindeki bedene bakınca USA 8 i TR 38 diye çevirmişler. Kafam karıştı. Yardım edebilirsen çooook sevinirim :))

What's Next dedi ki...

@Make up and Me; kendi ayakkabılarımdan yola çıkarak söylüyorum: 41 numara - us 10. bu durumda us 8, 39 numara olmalı. ama bana alıcağın ürünün linkini atarsan yandaki size guide'la beraber net yardımcı olabilirim sana :)

Ahu dedi ki...

Aaaaaaaaa haberim olsaydı benimde almak istediğim Melissa vardı.Tüh kaçmış fırsat.Birdahakine inşallah.

Sevgiler
Ahu