23 Mart 2012 Cuma

Beymen Garage Sale

Bu aralar çok sık Garage Sale'lere denk geliyorum galiba :) Bu defaki Beymen'in.. 28 Mart'a kadar Citys'in sergi alanında devam edecek. Hem Beymen'in kendi ürünlerini hem de bolca tasarımcı ürünü buluabilirsiniz. Bunlar da gözüme çarpan birkaç güzel parça:
Nowadays I came across to many garage sales :) This one is Beymen's. It will be at the exhibition floor of City's until March 28. You find there Beymen's collection and designer lines. Few photos from my favourites:

The Beatles by Comme Garçons
Bayıldıım :) / Loved it :)
 
Dolce & Gabbana

Markayı boşverin de çok vintage gözükmüyor mu? Süper!
Forget about the brand. Doesn't it look like vintage? Cool!

Jimmy Choo

Marc Jacobs

Armani Baby & Miu Miu
Dünyanın en tatlı çocuk kıyafetleri! Özellikle de o pantolon var yaa :)
World cutest kid clothes ever! Especially that pants :)

Aklınızda almayı planladığınız birkaç parça varsa, bu hafta rotanızı Nişantaşı'na çevirmeniz önerilir..
If you are thinking about buying few pieces, I can advice you to change your weekend program..

10 yorum:

Rainbow Gatherer dedi ki...

gecen ctesi city's deydim ve en üst kata cıkmadıgım için haberim olmadı, keske girişe biyerlere yazsalarmıs gelenleri üst kata yönlendirmek için.

Zeps World dedi ki...

Seçtiğin parçalara muhteşem ötesiiii hele o çocuk pantalonu keşke büyüğü olsa dedim :))

pembe fiyonk dedi ki...

ne zmandır gidememiştim beymene resimler için ellerine sağlık

FashionOnBoard dedi ki...

comme des garcons gomlek ne guzelmis yaaaaa!! ben gorememistim onu gittigimde :(

Ellie Fashion dedi ki...

AHH!!! O Beatles'ı istiyoruuum!! Allah'ım bayıldım. ay hem de yellow submarine var üzerinde. harika :)

Francesca dedi ki...

love this pics and also your blog! It's so nice!!! I follow you!
Pass to my blog and if it likes you follow me too, I will be so glad :D
kisses
http://francescagiusti.blogspot.com/

zeys dedi ki...

cocuk kıyafetlerıne bayıldım bayıldım..bı de o cantada cok gozum kaldııııı bebısm

http://zeysfashionroom.blogspot.com/

İrem dedi ki...

hii! miu miu pantolon kalbimi fethetti:)

Hamide... dedi ki...

gömleği çok beğendim ben de :)

A to Z :) dedi ki...

D&G yelek de JChoo canta da beni kalimden vurdu :)