10 Şubat 2012 Cuma

TrendKolik Röportajı!

Bugünkü IFW mesaimin ardından eve gelince güzel bir sürpriz beni bekliyordu! TrendKolik'le yaptığımız sohbet şu an yayında, okumak isteyenler buradan buyursun..
Today after my IFW day, when I got back to home I came across my interview with TrendKolik. It's in Turkish but if you still want to read, check it here..


Sizler için kısa kısa kendimi, moda anlayışımı, alışveriş / oje tercihlerimi ve hayallerimi anlattım. Okumadan geçmeyin ;)
I told about myself, my view towards fashion, my shopping / nail polish choices and my dreams. Don't forget to read it ;)

10 yorum:

pembe fiyonk dedi ki...

hemen ışınlanıyorum tatlım:)

ALIŞVERİŞ DANIŞMANI dedi ki...

Çok ilginç aynı yerde bir şort bir atletle benim de bir resmin var küçükken çekilen:) röportaja da şimdi bakıcam.öptüm:)

Küçük Şeyler dedi ki...

hemen bakiyorum canim!

Uftade dedi ki...

hemen okumaya gidiyorum :d
bu arada mimledim seni canım,cevaplamak istersen buradan ^^
http://youshoulddancewithme.blogspot.com/2012/02/benim-de-mimlemek-istediklerim-var-p.html

orhanbatu dedi ki...

Hemen hemen herkes hemen ile başlamış cümleye :D

TrendKolik dedi ki...

çok güzel bir sohbet oldu gerçekten burdanda teşekkür edeyim dedim öpüyorum kocaman ;)

What's Next dedi ki...

@Alışveriş Danışmanı; hahah ne güzel tesadüfmüş o öyle.. merak ettim senin de resmini :)

@pembe fiyonk, Küçük Şeyler, Uftade; umarım keyif alırsınız okurken :)

@orhanbatu; sen de genellemeye dahil oldun şimdi :D

@TrendKolik; ben de sana çok teşekkür ederim canım blogunda ağırladığın için ;) ben de seni öpüyoruum :)

khaleesi style dedi ki...

Yerim bn senii :)

Melli dedi ki...

like!
please check out my blog :)
and follow or leave a comment if you like it ve bende su an istanbuldayim xx

Melli dedi ki...

commentin icin saol ama follow yaptini göremiyorum
xx