7 Şubat 2012 Salı

Shopping List

Alınacaklar listemde bunlar var.. En yakın zamanda listemi tamamlamak istiyorum çünkü indirimlere olan inancımı kaybettim :(
These are on shopping list currently.. I want to buy them as early I can because I lost my belief towards sale time :(

Zara

H&M

Stradivarius

Pull and Bear

Uzun zamandır alışveriş listesi yapmıyordum ama anladım ki planlı olmak daha iyiymiş :)
Since a long time I wasn't making any shopping list but now I understood that being prepared is better :)

10 yorum:

alice dedi ki...

yeşil elbiseye bayıldım ! o ne güzel bi renktir öyle..

irem dedi ki...

Zara'nın krem wedge'i alınmalı cidden ;)

Junkhead dedi ki...

Oooww ! Stradivarius çantaya bittim !!! <3 :(

Küçük Şeyler dedi ki...

hadi bakalim:D bitmeden almak gerekir , ben hep oyle yapiyorm :S sonra cok stresss yasamak hic bana gore degil :)
o canta coooooook guzel (L)

khaleesi style dedi ki...

Stradivarius cantadan be nde istyrm bayildimm:)

BonBon dedi ki...

H&M 'deki parçaları bende istiyorum!

BÜTÜ dedi ki...

siyah bottan ne zamandır arıyordum kahverengisini zara dan aldım ama siyahını bulamamıştım bu ne kadar güzelmiş :)
seçimlerin çok hoş...
umarım hepsine kavuşursun tez vakitte:)

Hilal dedi ki...

Yeşil elbiseye ben de bayıldım:)

Hamide... dedi ki...

inşallah hepsini alabilirsin canım :D

What's Next dedi ki...

@alice; moru da var aslında ama bu rengin albenisi bambaşka.. :)

@irem; her şeyle süper olur, kafamdan neler neler kurdum onun için :D

@Junkhead; aynen! ;)

@Küçük Şeyler; ben çok kafaya taktıklarımı alıyorum önceden ama geçen sefer harçlığın dibini bulunca yapamadım işte öyle, sonra da bulamadım :(

@khaleesi style; sen de al kuzum ama pişti olmayalım :D

@Bonbon; oo bu wishlist'te herkes kendine uygun bir şeyler buldu anlaşılan :D

@Bütü; ben de böyle bir bot arıyordum siyah süet zarada buldum ama deri daha kullanışlı bunu düşünüyorum.. tabi belli olmaz :D teşekkürler canım :)

@Hilal; ben zaten bayıldım demiş miydim? :)

@Hamide; hahah umuyorum bakalım :D