6 Şubat 2012 Pazartesi

Nishmark Kazananları :)

(This post is the announcement of my giveaway's winners.)
Ve sıra geldi en heyecanlı kısma, kazananları açıklamaya.. Belki de kazanan sizsinizdir, olamaz mı? ;)

Çift yazılmış ve uygun olmayan yorumları eledim, geriye 87 katılım kaldı.

1. seti kazanan:



2. seti kazanan:



3. seti kazanan: 



4. seti kazanan:



Tüm kazananları tebrik ediyorum ama kazanamayanlar kesinlikle üzülmüyor :) Sevgili kazananlar adres bilgilerinizi içeren maillerinizi bekliyorum!
eda_nkb@hotmail.com

6 yorum:

kirmiziruj dedi ki...

1 sayı farkla 1. seti kaçırdım :) şansıma bakın yaaa :(

darkolivee dedi ki...

kazananları tebrik ederim.. harika hediyeler...

sevgiler

renkli kuşla herşey tadında dedi ki...

tebrikler...benim hala umudum var :)

BeyazKitaplık dedi ki...

kazananlar güle güle kullansın, tebrikler.

Hamide... dedi ki...

ben üzüldüm işte banane banane :(((

sihirlimavi dedi ki...

İletişim bilgilerimi gönderdim, çok teşekkürler...