12 Şubat 2012 Pazar

New Franken Nail Polish

IFW aynı zamanda benim için her güne farklı bir oje sürme günleriydi.. Üçüncü günün şanslısı ne zamandır sürmek isteyip de araya kaynayan kendi karışımım oje oldu :)
IFW was kind of three days in-the-row to wear different nail polishes.. The lucky one of the third day was the franken that I made couple months ago :)

 Tırnaklarımda gördüğünüz sadece bir kat! Kendim yaptım diye söylemiyorum, cidden güzel olmuş.. Hem opak hem de dayanıklı :)
There is only once coat on my nails! I'm not saying this because I made them but they didn't chipped and were opaque in one coat :)

Tarifi ise çok basit. Ben Rimmel London Little Brown Dress'le eşit miktarda beyaz ojeyi karıştırdım.
Little Brown Dress kızıla kaçmayan bir koyu kahve.
Its recipe is very simple. I mixed Rimmel London Little Brown Dress with white nail polish at equal amount. Little Brown Dress is a dark brown without a hint of red.

İyi karışımlar, ayarını tutturmada bol şans! ;)
Enjoy your franken, good luck by mixing! ;)

6 yorum:

alice dedi ki...

opaklığına bayıldım ayrıca gerçekten de değişik bir renk olmuş ben çok sevdim =)

Grace dedi ki...

ama bunun rengı mukemmel eda

tansumut dedi ki...

Çok güzel bir renk olmuş ya:)

What's Next dedi ki...

@alice; yapması çok kolay, bence sen de bir dene ;)

@Grace; çok teşekkürler!

@tansumut; hihih teşekkürler ^^

Esra dedi ki...

nefis bir franken! =)

What's Next dedi ki...

@Esra; teşekkürler! :)