29 Şubat 2012 Çarşamba

Müzik Köşesi / Listen Now: Of Monsters and Men

Bu defaki köşeye kimi yazsam bilemedim, karar veremeyince bir haftayı atladım.. Sonunda bu yazı ortaya çıktı! Artık müzik yazılarını "hafta ortası dopingi" olarak almayı tercih ediyorum :)
Today it was hardto decide, which group I should write.. Finally here it is my "Listen Now" post! I get my weekly dose of music in the middle of the week as a doping :)

Bu defaki grup İzlanda'dan. Soğuk ülkeli insanların müzikleri daha derine işliyor, bence. 2010 yılında kurulmuşlar, çabuk keşfettim sayılır :) Türünü söylemeye gerek bile yok, indie folk.. ;)
These time our group is form Iceland. I think the music from the cold countries impresses me much more. This band is formed in 2010, this means that I'm not that late :) Should I mention the genre, indie folk? ;)

Ben onları "Little Talks"la tanıdım; umut verici, beni neşelendiren bir şarkı. Bunun dışında birçok şarkılarını seviyorum aslında.. Belki "King & Lionheart"ı, "Your Bones"u daha fazla seviyorum o kadar :) Hele ki can sıkıcı bir havada çok iyi giderler!
I meet them, thanks to"Little Talks"; which is a hopeful and cheering song. Except it I love many of their songs actually.. Maybe I love "King & Lionheart" and "Your Bones" a bit more :) And their songs go really well with depressing weather!

2 yorum:

 Stil Direktörü  dedi ki...

haklısın şu an olduğu gibi hava fena yaz gelsin artık .(

ode dedi ki...

Deli gibi değişik grup takip eden biriyim ve of monsters and men en sevdiğim gruplardan ama grupla ilgili çok fazla şey bulamıyorum mesela nasıl ortay çıkmışlar ya da ne bileyim albüm sayıları vs. gibi bilgileri öğrenmek istiyorum.Sadece şarkılarını dinlemekle kalmak saçma geliyor bu tür bilgiler sende varsa yayınlayabilir misin?Mümkünse biraz ayrıntılı olsun :)