14 Şubat 2012 Salı

Less is More - Grammys 2012

Grammy Ödülleri'nde kimin ne giydiğini saatlerce eleştirebilecek inanın gücüm yok.. Bence o gece en iyi giyinmiş iki isim: Rihanna ve Gwyneth Paltrow.
I don't have enough energy to talk about who wore what at Grammys.. There is only two best - dressedname for me: Rihanna and Gwyneth Paltrow.

Ortak noktaları: Siyah sade kesimli bir elbise ve cut - out.
They have a simple black dress and cut - outs in common.

Sarı saçları bile güzel gözüküyor.. Belki kıvırcık halindendir. Aşırı dekolteyi göze batmadan ve basitleştirmeden taşıyan tek isim belki de :)
Even her blonde hair looks good.. Maybe because of the curls. She can be the only one who can dress up so brave and carries it well :)

Seçimleri çok çok sade belki ama yakıştıktan sonra ne önemi var..
Her choices are really simple but does it betters if she is a style and looks good?

Bu listeye Alicia Keys'in kolyesini de ekleyebilirim ;)
I may add Alicia Keys' necklace to my list ;)

Yalnız "less is more" olmayan bir şey var ki, o da toplanan ödül sayısı:
The only thing which isn't "less is more" is the number of prizes:

bkz. Adele / e.g. Adele

6 yorum:

khaleesi style dedi ki...

Ben de en cok rihannayi begendim bebek:)

Hamide... dedi ki...

valla rihanna her zamanki gibi taş maşallah :) adeleye de allah daha çok versin :D

luzumsuzisleruzmani dedi ki...

rihanna bence de en şık bayandı :)
--
bloguma konuk yazar olman için ve çekilişe katılman için beklerim
http://luzumsuzisleruzmani.blogspot.com/2012/02/hediye-cekilisi-herkesin-bir-blog.html

TrendKolik dedi ki...

evet rihanna'nın elbisesini bend eçok beğendim ama o saççççlar beni bitirdi! acil sarışın olma hevesinden vazgeçsin bence!

Bu arada Adele'nin o sevimli suratını pek seviyorum!

Mihr-u mah dedi ki...

eğer bir seçim yapacak olsam bu 2 kadın arasında kesinlikle Gwyneth Paltrow u seçerdim çünkü rihanna bence çok basit ve özensiz geldi abana sizi bilmem belkide modadan anlamıyorum ama Gwyneth Paltrow kesinlikle daha zarif duruyor en azından rihannadan daha özenmiş diyebilirim :) buda benim nacizane fikrim

Adsız dedi ki...

Nice! Sadece cevap vermek istedim. Ben iyice yazılan sevdi. Büyük çalışmaya devam edin.