12 Şubat 2012 Pazar

IFW Day 3

Üçüncü günde de Machka workshop'u hariç tüm defileler için oradaydım.
At the third day, I was there again for all the shows except machka workshop.


Ne giymişim? / What I wore?
Etek / Skirt: C&A
Şal / Scarf: Accessorize
Cuff: SIX
Ayakkabı / Shoes: Nursace

Eda Taşpınar'la / with Eda Taşpınar

 Bence günün en iyisi Studio Kaprol oldu..
Best of the day for me was Studio Kaprol..

 Tweetwall'da #StudioKaprol hastag'li tweetler yayınlandı!
Tweetwall idea was ingenius!




Ana Beatriz Barros:
İnanmayanlar resme tıklayın, alın size selülit.
If you don't believe click on the photo and see her cellulites.

14 yorum:

Merve Yıldız MY. Fashion dedi ki...

selulitleri gerçekten çok konusuldu.Sende cok sık olmuşsun bu arada. :)

Grace dedi ki...

ben gezıye cıktıgımdan katılamadım :)ama cok guzel gecmıs bellı kı eda mı cok kısa sen mı cok uzunsun :)

» FASHIONLOQUM. dedi ki...

cok güzel olmussunnn. :)

youknow dedi ki...

selülitler çok konusuldu :D bir de mankenlerin ayakkabı sorunu :D

Ayshenur dedi ki...

aayy tıklamaz olaydımm yaa sanki yeterince anlaşılmıodu :D cok sanslısınz IFW'e katılabiledgniz icin yaaa :(

Chichom Makeup dedi ki...

Çok şık olmuşsun :)

Selülitler resmen bağırıyor :) maşallah

tansumut dedi ki...

Yalnız benım gözüme takılan tek şey Eda Taşpınar kadar boyununun olması Maşalllaaah! :))

♡ Disa Style ♡ dedi ki...

İhihi Eda'cım taşpınarla aynı boyda değil bir kere :)
Eda'nın babetleri var taşpınar'n yüksek topukları!Taşpınar bu durumda daha kısa oluyor :p
Selulit olayınada pek güldüm.Hep bizde olacak değil ya onlarda da olsun ohh ne güzel :)

What's Next dedi ki...

@MY Fashion; bir tek Ana Beatriz Barros'ta yoktu selülit, hemen hepsinde vardı.. teşekkürler canım :)

@Grace; eylüldekine artık ;) eda uzun ben daha uzunum :D

@Fashionloqum; çok teşekkürler canımm! :)

@youknow; bir defiledeki izdiham falan var anlatılacak. bunlar sadece kısa kısa genel bir ifw defile kritiği yapıcam zaten :)

@Ayshenur; sen de istanbul'a bi haftalık gelseydin tatlım?

@Chichom Makeup; çok teşekkürler :) aynen öyle, ters ışık falan diyip kaçılacak tarafı da yok :D

@Disa Style; hihih aynen öyle! benim yerime cevaplamışsın dikkatli kızz ;)

fashion meets art dedi ki...

:D so funny, love the last picture. nice to see all these pictures- enjoyed it a lot.
wish you a wonderful evening and please have a look at my newest diy.
kisses
maren anita

FASHION-MEETS-ART by Maren Anita

berrilla dedi ki...

ben seni nasıl görmedim ki, fotoğraflarından anladığım kadarıyla aynı hizada oturuyormuşuz :)

Curcunam dedi ki...

maşallah boyuna posuna edacım!! Diğer eda topuklularla bi de ! :)) aaa selülitleri ben bilmiyordum bak mesela senden öğrendim :)

LensMakyaj.com dedi ki...

Kombinin harikaymış. :D Dünyanın en ünlü mankenlerinde bile böyle selülit varsa demek ki kendimi kötü hissetmeme gerek yokmuş.

What's Next dedi ki...

@fashion meets art; i'm happy that you enjoyed them and last photo is so motivating ;D i'll stop by, kisses..

@berrilla; aa ben de seni hiç görmedim ya, tüh :(

@Curcunam; hahah teşekkürler :) sen nasıl bilmezsin yahu :O ana beatriz barros'un da kusurlarının olduğu bi yazı yaparsın artık ;D

@LensMakyaj; teşekkürlerr! :) büyük moral oldu o selülit detayı.. ama hemen hemen tüm mankenlerde vardı ;)