23 Şubat 2012 Perşembe

Half - Moon Manicure

Son zamanlarda hiç dümdüz bir oje sürüp çıkasım gelmiyor, değişiklik yapmak istiyorum. O yüzden bu sefer de yarım ay manikürü de dedikleri "half moon"u denedim:
Lately I don't want to see just one colour on my nails, I want try something different. That's why this time you'll see my half moon manicure:

 Altın - mor ikilisini her zaman çok sevmişimdir. Çok şatafatlı ve asil gelir bana ve sarayları anımsatır :)
I have always loved the gold - purple combination. Because they look pompous and noble, so they remind me palaces :)

İyi ki denemişim bu manikürü çünkü ben çok sevdim, siz?
I'm very glad that I tried this mani because I loved it a lot, how about you?

Kullandığım ojeler / What I used:

Mor / Purple - Claire's Matte 32
-bugüne kadar karşılaştıklarım arasında sürümü en rahat olan mat oje-
Altın / Gold - Flormar Nail Art NA09

10 yorum:

Moda Sihiri dedi ki...

Bayıldım mat mor ve altın renginin uyumuna. İyiki denemissin :))

betty dedi ki...

süper olmuşş:)))

Hamide... dedi ki...

ay yaaa çok güzel olmuş valla...

Lotus Blossom Design dedi ki...

how fun! xo

BÜTÜ dedi ki...

çok güzel olmus tatlım ... çok beğendim :)

Mia Wallace dedi ki...

çok zormuş gşibi görünüyor ama ne güzelmiş :)

fashiONözge dedi ki...

valla bravo güzellikkk:)

bc dedi ki...

mat oje seven biri olarak cok begendım

halime abla dedi ki...

anlam veremiyorum neden sürekli ayni manikürü yaptigina mor ile altinin uyumu güzel olmus ama sana yakismamis ve cok pis sürmüssün cetvel kulansaydin yada cirkel cirkelin ne oldugunu bilmiyorsan bir dahaki yorumda sana detaylari ile anlata bilirim sekerim bu arada ablaniz size kurban olsuuuuun ayollllllllll canlarimmmmm ballarimmmmm bidahaki sefere ayaklarina pedikür yap ama moon tarzinda olmasa cok sevinirim sonucta ay parmakli degilsin demiii sekerim? hadi öpüldünnn yavrummmmmmmmm mucuk mucuk

What's Next dedi ki...

hepinize teşekkürler kızlar! beğenmenize çok mutlu olduum ^^

@Lotus Blossom Design; thanks :)

@halime abla; sürekli aynı manikürü yapmıyorum aslında, sadece son iki defa dipleri farklı olan manikür yaptım ki biri düzdü bu da oval.. yakışır yakışmaz bence bu herkesin kendi zevkidir dimi? :) sana çok pis gözükmüş olabilir, mükemmel değil zaten ama kötü bir görüntü oluşturacak hiçbir şey de yok bence.. çirkel diye bir şeyi de ilk defa yapıyorum.. ayrıca yaptığım pedikürleri bazı sebeplerden dolayı çok çok nadiren ekliyorum, üzgünüm.