1 Şubat 2012 Çarşamba

Golden Lady Holografik Ruj

(A press release of local brand's holografic lipstick)
Daha Türkiye'ye yeni gelen holografik ojelere bünyemiz alışmadan holografik ruj çıkmış!

Bu yenilik Golden Lady markasından geldi.. Türk markaları giderek atak yapıyor bilemiyorum :)

13 farklı rengi var bu holografik rujun. Vaatleriyse:
- Gün boyu mükemmel nemlendirme ve bakım
- Olumsuz hava koşullarına ve UV ışınlarına karşı koruma..

Holografik olduğuna göre ışıl ışıl dudakları saymıyorum bile :) Golden Lady ürünlerini belirli satış noktalarından ve hepsiburada.com'dan alabilirsiniz.

11 yorum:

chfashiontrend dedi ki...

holografik olması ne kadar önemli bilemiyorum ama dudakda her zaman gün boyu yumuşak durması benim ruj için aradığım tek özellik...

khaleesi style dedi ki...

Ayyy merak ettim kuzu. Xo

SED dedi ki...

nereden alıyoruz beybim:)

What's Next dedi ki...

@chfashiontrend; o zaman sana şu meşhuur niveaları, h&m ve nars lipglossları ve mac'in lustre rujlarını öneriyorum :)

@khaleesi style; denersem yazarım tatlışım :)

@SED; ya hepsiburada.com'dan ya da goldenlady.com.tr'de yazan satış noktalarından, bir sürüü var ;)

BÜTÜ dedi ki...

ne kadar güzelmiş özellikle koruyucu olması merak ettim :)

Çirkin Hatun dedi ki...

holografik ne kiz? ay birden kendimi cahil hissettim *utandim*

Modagrafya dedi ki...

Golden Lady hiç kullanmadım ama dneyeceğim, renk seçenekleri çok güzel:)

What's Next dedi ki...

@BÜTÜ; denersem ilk fırsatta yazıcam söz :)

@Çirkin Hatun; utanılacak ne var ki canım :) bu hologram özelliği aslında ojelerde vardı şöyle ki güneş ışığı altında tüm renkleri görüyordun tırnağında.. tabi bunun ruju nasıl olacak bilemiyorum :)

@Modagrafya; ben de hiç denemedim ama ileriki günlerde olabiliiir :)

çiğdem dedi ki...

ay hamile hamile canım istedi bu rujlardan :)))

What's Next dedi ki...

@çiğdem; bakımlı hamileler kozmetik ürünleri aşeriyor demek :D

çiğdem dedi ki...

2012 model hamilelik böyle oluyo galiba :))))