4 Şubat 2012 Cumartesi

Gabrini M115

Tam bir haftadır tırnaklarıma oje değmemişti.. Sonra dün "Eda kendine gel!" dedim ve bu rengi sürdüm. Sonra beğenmeyip çıkarttım, depresyonda mıyım acaba?
I wasn't wearing any nail polish for a week.. Then I thought that I must come back and tried this one. Unfortunately I didn't like it very much and removed, is there any possibility that I can be in a depression? 

 
Evet bu da benim tırnaklarımın uzamış hali oluyor :( Ojelerin yüzeyi pürüzsüz gözükmüyor çünkü sürüp yattım, yastık izleri kaçınılmaz oldu tabi :D
This are the "long" version of my nails :( There are few scars on my nails because after I applied them, I went to bed :D

 
Bu rengi neon narçiçeği olarak tanımlayabilirim :)
I can define the colour like grenadine pink :)

Sonra diğer bloglardaki fotoğraflara baktım da aslında çok güzel bir renkmiş, bence altına bir kat ten rengi oje sürmeliydim ve hava da güneşli olmalıydı..
Then I checked its colour on other blogs and I think I should use a base coat like beige and the weather should be sunny..

8 yorum:

Shopaholic dedi ki...

Bence çok güzel bir renk, olsa olsa yastık izleri bozmuştur senin moralini, yoksa bu havada depresyonda olamazsın! :)

Nemo Latte dedi ki...

renk muhteşem :)

Küçük Şeyler dedi ki...

ben kolay kolay her rengi begenmem,
ama bu renk cok cok hosuma gitti!
sevgiler canim

» FASHIONLOQUM. dedi ki...

renk cok hosmus ya keske burdada olsa bu markanin ojeleri :(

Güngör dedi ki...

Çok güzel olmuş! Ben de böyle bir renk arıyordum, en kısa zamanda alacağım;))

What's Next dedi ki...

@Shopaholic; öyle mi dersin? hmm, ojenin talihsizliği olmuş o zaman :D

@Nemolatte; renge lafım yok ama sana da çok yakışmıştı bu renk bence ;)

@Küçük Şeyler; beğenmene sevindim ;) sevgilerr :)

@Fashionloqum; Türkiye ziyaretlerinde edinebilirsin ya da eş-dosttan rica edebilirsin :)

@Güngör; bi faydam dokunmuş ne mutlu bana ^^

Adsız dedi ki...

renk oldukça başarılı.
bir de tırnaklarını törpüleseydin. en azından aynı boyda olsalardı çok güzel olacaktı.

ben böyle sokağa çıkmaktan bile hoşlanmıyorum insanlar nasıl internete koyabiliyorlar anlamıyorum.

What's Next dedi ki...

@Adsız; işaret parmağımdaki tırnağım sürekli kırılıyor ve ben tırnaklarımını kısa olmasını istemiyorum. dolayısıyla o uzayınca hepsini eşitliyorum zaten. inanın bana ben tırnaklarıma fazlasıyla özen gösteriyorum :)

ayrıca bu fotoğraflara bakın diye de zorlamıyorum, üzgünüm ama tırnaklarımı rahatsız edici buluyorsanız ya bu siteyi ziyaret etmezsiniz ya da oje postlarını pas geçersiniz..