28 Şubat 2012 Salı

Fuşya Simli Tırnaklar / Fuchsia Glitter on My Nails

 Bu aralar bildiğiniz üzere sıkıcı manikürlere hiç tahammülüm yok! Geçen gün ne sürsem diye oje kutularımdan birini eşelerken bu bol simli ojeye denk geldim, o günden beri aklımdaydı sürmek :)
Nowadays I can't stand to boring manicures, as you know! While I was digging one of my nail polish stack to find what to wear that day, I found this fuchsia glitter :)

 Aslında iki zıt renk kullanılabilirdi ama ben pembiş pembiş olsun istedim ^^ 
Actually I could also do it with an opposite colour but I wanted to make it pink ^^
Tabandaki pembe Claire's mat oje, no 29.
Base pink is Claire's matte nail polish, no 29.

 Ve simli oje de şaşırtıcı bir biçimde Golden Rose Care + Strong serisinden 160 numara.
And surprisingly fuchsia glitter is from Golden Rose's Care + Strong series, no 160.

Aslında tırnakta çok daha canlı duruyorlar, ben çok sevdim.. Eğer siz de beğendiyseniz güzel haber aynı ojenin moru ve yeşilini de buldum, her an sürebilirimm *.*
On my nails they look much more bright and I loved it.. If you also liked them, I have good news for you: I found it's purple and green one, I can try them in any minute *.*

7 yorum:

BÜTÜ dedi ki...

çooooooook güzel olmuslar ama çok beğendim :)

Alışveriş Manyağı dedi ki...

çok güzelmiş bu rengi bende de yıllar önce yeşili vardı çok seviyodum ama bitti sonra da bulamadım :D

gizem'in blogu... dedi ki...

rengi çok güzelmiş... şeker gibi duruyor...

zeys dedi ki...

Kuzum senin tirnaklara da valla masallah ne guzel her renk gidio:) benimkiler hep kiriliyoo:( ama su pembeye bayildmm denemek lazm

PINKY FASHION dedi ki...

claire's in pembe ojesinin rengi tam bana göre. üzerine aynı renk simli oje sürmen daha farklı bir hale getirmiş. Marni etkinliğine bir aksilik olmazsa geleceğim. orada görüşmek üzere ;)))

Lulu dedi ki...

Canim ne guzel bir renkmis, cok yakismis. Ben simli ojeleri cikarmasi zor diye kullanamiyorum,biraz tembelim galiba:)

SED dedi ki...

:))) fuşya geliiioooor:))