29 Şubat 2012 Çarşamba

Fast - Outift

Dolu dolu geçen bir haftasonu = Bol bol kombin yazısı!
Neyse ki önümüzdeki haftasonuna çok yok, haftayı yarılamışız bile :)
A full weekend = Lots of outfit posts!
Thanks god, there is only 2 days to go until weekend :)

Son günlerde giyim anlayışımı şöyle özetleyebilirim:
Parlak bir ruj, siyah opak çorap ve elime ortama uygun ne gelirse :) 
Hazırlanmak 3 dakikamı bile almadı desem?
I can sum up my way to dress up (for the last week):
A bright lipstick, black opaque tights and whatever I find first :)
It only took 3 minutes, can you believe it?

Elbise / Dress: Marks & Spencer
Ruj / Lipstick: Kate Moss for Rimmel London

Çik-lit okumayı pek seviyorum, koleksiyonumun bir kısmı.. Bolca pembe ;D
I love reading chick-lit's, few from my collection.. Oh I see lots of pink ;D

10 yorum:

fashiONözge dedi ki...

eeee böyyle güzel olunca hatun ne yapsa güzel :))canım çok yakışmış kırmızı ruj,bana yakışmıyo yaaa:(

XAVER dedi ki...

blogumu ziayaret ettigin ichin tesekkurler :) bende senin takipchinim artik :) bu arada turkcem gayet guzel :P

http://fashionworldxavi.blogspot.com/

Tuğçe Nur dedi ki...

Kitapların beni büyüledi! pembe aşkım canlandı sayende :D

girlshygirlguide dedi ki...

o nasıl girlish bir kitap koleksiyonudur =D

goncaninsepeti dedi ki...

bu kitaplara bayılıyorum, dizi izler gibi ben de ciddi bi kitaptan sonra araya bu serilerden sıkıştırıyorum çok eğlenceli:)

Tugce Tufekci dedi ki...

Çok tatlısın canım! Kitaplara da bayıldım şeker gibiler:)

BÜTÜ dedi ki...

bu kitapları okurken aldığım keyif o kadar başka ki :) rengarek olmaları da cabası :=) ruj çok yakışmış bu arada :)

What's Next dedi ki...

@FashiOnözge; hihih teşekkürler tatlım, aslında herkese yakışan bir kırmızı tonu var, sen yeter ki sana yakışanı bull :D

@XAVER; e süper o zaman ;) hoşgeldiin!

@Tuğçe Nur; aslında benim pembişli pembişli daha çok kitabım varr ^^

@girlshygirlguide; dimii :D aslında biz senden beklerdik böyle bir koleksiyon ama ben hepinizi şaşırttım işte ;D

@goncaninsepeti; ben de aynı taktiği uyguluyorum :D

@Tugce Tufekci; çok teşekkür ederim! hihih kütüphanemin kalorisiz şekerleri onlar :)

@BÜTÜ; çok teşekkür ederiiim :D evet çik-litler her zaman çok eğlenceli oluyor, aynı şekilde ben de bambaşka bir keyif alıyorum resmen :)

Adsız dedi ki...

Kitaplarının hepsinin postunu yapsana :))

What's Next dedi ki...

@Adsız; öyle bir yazı hazırlamak için rahat bir ay üstünde çalışmalıyım çünkü inanılmaz sayıda kitabım var.. ama başlangıç olarak eski kitap postlarıma ve "my mini fashion library" postuna bakabilirsin ;)
--
belki de aklıma estiğinde parça parça gösteririim :)