24 Şubat 2012 Cuma

Bir DIY Hikayesi / A DIY Story

Geçtiğimiz günlerde internette dolaşırken bu fotoğrafa rastladım ve beynimde anında şimşekler çaktı! Bu kolyeden ve neon / pastel gibi farklı versiyonlarından yapmaya karar verdim.
Few days ago I saw this photo on internet and then the idea came to my mind! I planned to do this one and create some others like neon / pastel.

Firketelerimi de sipariş verdim ama gelin görün ki bunların adı firkete değilmişmiş :(
Sonuç olarak projeme başlamadan "fail" oldu..
I ordered my bobby pins but now I have something else :(
 I failed before I start to do it..

Sonuç olarak yukarıda gördüğünüz şeyden tam bende 5 paket var :D Ne yapmamı önerirsiniz?
Bu arada projemden halen vazgeçmiş değilim o ayrı mesele :)
In conclusion I have 5 packs of the thing above on the photo and I just don't know what to do :D Do you have any ideas? Btw. I didn't give up yet ;)

10 yorum:

Fluu dedi ki...

kuaförlere sat =)) ayrıca birazını kendine ayırıp oje süslerken dotting tool gibi kullanabilirsin :D

tansumut dedi ki...

firketenın ağzı daha açık değil mi? o yuzden olmaz. firketede hiç bi işe yarar gibi durmaz hep topuzları birbirine tutmaya yarar bilemedim ki :)

Lotus Blossom Design dedi ki...

how cool! great post!! xo

Poliship dedi ki...

Ayy canım çok kötü olmuş yaa.Netten sipariş verme 1 milyoncularda dolu o tokalardan seç beğen al yap bizde görelim.Bu 5 kutuya gelince istersen yanında bikaç bişeyle çekiliş yapıp yolla.Bazılarınıda kurdelalarla süsleyip güzel broşlar yapabilirsin.Değişik olur.

Burcu dedi ki...

Ayyy canım benim yanlış bişey almışsınnn:)) Olsun elbet birgün kullanırsın,aklıma bununla yapılabilecek birşey gelmiyor şimdi ama bu tam olarak kuaförlerin topuzlarda kullandığı bir malzeme..
Kuaförüne 5 paketi götürüp,bir "fön"le değiş tokuş yapabilirsin mesela:)))

Eda'cım IFW'de tanışmıştık,Deniz tanıştırmıştı:)hatırlar mısın?
Tekrar görüşme fırsatımız olmadı,nasıl gidiyor okul? hayat?
Umarım herşey yolundadır..
Almancayla aranız hala orta şekerli mi:))) ?

valki dedi ki...

kuaförüne hediye edebilirsin firketelerin bi kısmını^^...ve sakın ama sakın proceden vazgeçme neon tel tokalarla şahane olucak bence^^

Rookie Icon dedi ki...

tanıdık bir kuaföre postala :)
ama fikir şahane hemen yapıcağım kendime :D

What's Next dedi ki...

@Fluu; hay aklında bin yaşa! az önce denedim de dotting tool kadar olmasa da çok daha pratik :) tenk yuuu!

@tansumut; ya o uçları bitişik olanların -ilk fotodakiler- adı firkete değil mi ki? :(

@Lotus Blossom Design; thanks a lot dear!

@Poliship; yok yok daha pes etmedim zaten :D evet broş yapmak da güzel fikir, teşekkürler :)

@Burcu; ama benim tam bi kuaförüm yok ki :D her defasında farklı birine giderim ben, rahatsızım azıcık :D

ayrıca tabi ki hatırlıyorum seni :) idare ediyor işte, çok yoğun :D hahah hiç sorma çok iyiyiz! :P
-bloguna da uğramamışım ama şimdi geliyoruum!-

@valki; değişik öneriler geldi :) ama bir iki paketi kuaföre götürebilirim evet.. hihih daha pes etmedim ki benn ^^

@Rookie Icon; senin versiyonunu da merakla bekliyorum o zaman :D

Bir Alışverişkoliğin İtirafları dedi ki...

Süper fikir, ben de bunlardan(paramana adı sanırım :)) alayım hemen, neon ojelerle boyayıp benzer bişi yapayım :)

http://bir-alisveriskoligin-itiraflari.blogspot.com/

TanurAyshA dedi ki...

heheheh,firketelerin hayırlı olsunnn :))))
bence bol bol burdaki önerileri uygulayabilirsin,hepsinde firketeye ihtiyaç olacaktır ;)

http://bizimkiz.blogspot.com/2012/03/evde-yaplabilecek-sac-modelleri.html