8 Ocak 2012 Pazar

Stylish Kids - Suri, Harper, Kingston and more..

Çocuk diyip geçmeyin, onlar da artık 1-2 yaşlarından itibaren kendi seçimlerini yapıyorlar ve bize onları takip etmek düşüyor :)
Don't think that they can't be stylish just because they are too young, these kids pick their clothes since they are 1 or 2 years-old. 

 
Bu listede Suri Cruise'un adı geçmezse büyük haksızlık olur.. Topuklu ayakkabıları, yaptığı makyajlar fazlasıyla konuşuldu. Bence bunları hepimiz küçükken yapmışızdır, yine de biz onu her haliyle seviyoruz :)
We must mention Suri Cruise in this list.. Her heels and make-up have been discussed a lot but still I think that we all done this kind of stuff when we are little too.. I love her in every way :)

 
 Sıradaki isim şüphesiz Harper Seven Beckham ;)
The next name is absolutely Harper Seven Beckham ;)

Müzik dünyasının en zengin ve en yeni bebişi Ivy Blue da dün itibariyle bu listeye girdi. Beyonce ve Jay-Z'ye tebrikler diyoruz o zaman!
The newbie and the richest baby in the music world Ivy Blue in on the list since she born/ yesterday. Congrats to Beyonce and Jay-Z!

 
Will & Jada Pinkett Smith çiftinin çocukları Jayden ve Willow Smith..
Jayden and Willow Smith, daughter and son of Will & Jada Pinkett Smith..

 
Sıra minik beylere gelince favorim Kingston!
I think he is the most stylish celebrity kid, if we compare him with other boys!

 
Brangelina'nın evlatlık çoçuklarından Maddox da çoktan kendi tarzına sahip :)
Brangelina's Maddox also has a classy style :)

 
Brangelina'nın ilk öz çocukları Shiloh erkekten hallice giyiniyor..
Brangelina's first own kid Shiloh dresses up more like a boy..

 
Yalnız zebra desenli ayakkabılarını çok beğendim ben :)
But I must mention that I loved her zebra boots :)

Bu kadar ünlü çocuğu yeter diyenlere şimdi street style bölümüne geçiyoruz:
If you think that's enough from celebrity kids style, here is the street part:

 
 
 
Özetle neymiş? Büyüklerin de daima çocuklardan öğreneceği şeyler var, küçümsememek lazım ;)
In short brief, we have still things to learn from kids ;)

10 yorum:

guzelgul dedi ki...

ben bazen üzülüyorum cocuklari bu kiliklarda görünce :(( kendi istekleri olmadigi gibi hepsi özenme veya ailelerin özenmesi vb. :((

Mein Blog/Blogum

ALIŞVERİŞ DANIŞMANI dedi ki...

Çocukların umrunda değil bence tamamen ebeveyn tatmini, keza ben de öyleyim. Ama şu Suri yok mu benim tüylerimi diken diken ediyor.O kızın ruhuna 30 yaşında bir attention-whore girmiş bence.Şu sonuncu Chanel çantaya bayıldım ama:)

Bouquet de Fleurs dedi ki...

Su sonuncu chanel cantali ne sevimli böyle :))

Blogunun stilini ve basligini cok sevdim!
Takipe aldim, bende bana beklerim :)

http://www.bouquet-defleurs.blogspot.com/

dodimoda dedi ki...

Cocuklar da artik kendi tarzlarini yaratiyor, bu cok ilginc aslinda,kendi begenileri kucuk yasta olusmaya basliyor artik ancak bebek yastaki cocuklara topuklu ayakkabi giydirilmesine cok karsiyim, bence bu onlara yapilan buyuk bir kotuluk!! Bu arada blogunu ben de cok sevdim bundan sonra ben de yakin takipteyim sevgiler:))))

What's Next dedi ki...

@guzelgul; bana tamamen aile zorlaması gibi gelmiyor, yani çocuğun da içinde varsa gelişiyor gibi..

@Alışveriş Danışmanı; sen bir anne olduğun için herhangi bir savunma yapmıyorum :D hahah suri yorumun çok iyi! bence suri konusunda suç tamamen ailesinde, ilk kakasını altınla kaplatıp saklayan bir baba ne kadar normal allah aşkına? hihih, çok şirin o yaa :)

@Bouquet de Fleurs; bence de çok şirin, postun assolisti o :)
çok teşekkürler, beğenmene sevindim! hemen geliyoruum..

@dodimoda; topuklu konusu biraz ekstrem olabilir ama bence küçüklüklerinden itibaren zevklerini, tarzlarını yansıtabilmeleri çok güzel bir şey :) sana da çok çok teşekkür ederim! :)

Hamide... dedi ki...

ayyy o sondaki bebişler çok komik... o çanta kızı tak koluna git çok komiiik :D

fashion meets art dedi ki...

the kids are so cute, but i don't think it's so good for their development...
suri is so pretty!
lovely greets
maren anita
<3


Please have a look at my Holiday GIVEAWAY:

CHANEL POLISH and ASOS NECKLACE

Moda Sihiri dedi ki...

Su son uc resimdekileri yiyebilirmiyim :))) cok tatlilar !

http://modasihiri.blogspot.com/

khaleesi style dedi ki...

Cok sirin bir post:) suriye bende hayranim cok seker:)
Bloguna uye oldum ve takipteyim bende bloguma beklerim .sevgiler
khaleesistyle.blogspot.com

What's Next dedi ki...

@Hamide; aynen aynen, tak koluna git :)

@fashion meets art; yeah they are totally cute :) maybe some of them like heels can be harmful for their development but i don't think just some pieces clothes can be harmful..

@Moda Sihiri; valla o izni annelerinden alman lazım, ben yetki sahibi değilim :D hele sondaki o minik oğlan nasıl tatlıı!

@khaleesi style; hoşgeldin bloguma öyleyse, sana uğruyorum şimdi :)