21 Ocak 2012 Cumartesi

Saturday Night Fever

Cumartesi günü arkadaşlarla plan yapma, içmeye gitme ya da öyle veya böyle eğlence günüdür. Şimdi ne yazsam da okunmayacak kısacası :) Benim Cumartesi gecelerimin dolu olduğu nadir görülür.. Tercihen dizilerin yeni bölümlerine veya filmlere adadığım bir gece. Belki birazcık tatlı bana eşlik eder, ne dersiniz? :D
Saturday night is usually dedicated to having / drinking with friends or having fun in a someway. I think most of you aren't going to read what I would write :) My Saturday nights are usually free, I dedicate them to new series or nice films with a company like chocolate :D

Planları olanlara iyi eğlenceler! Olmayanlara da iyi seyirler diyorum :)
Have fun - doesn't matter if you have a plan or not :)

11 yorum:

betty dedi ki...

bende dingin bir cumartesı gecırıyorum su an fılm secme asamasındayım:)))

What's Next dedi ki...

@betty; nasıl bir şeyler seyretmek istiyorsun? belki bir yardımım dokunur :)

Lulu dedi ki...

Ben de bazen evde dingin bir sekilde keyif yapmayi seviyorum. Sarabimi alip, film izlemek veya tatli-kahve ikilisiyle kitap okumak gibi:)

lacivertojelikız. dedi ki...

ben de çıkmadım bu gece :) insan arada dinlenmek de istiyor. friends'in selamı var :)

betty dedi ki...

valla kafa yormycak bisi :))

Elif Ayvaz dedi ki...

Biz de bu cumartesi gecesi İstanbul sefamızı bitirip Balıkesir'e doğru yola çıkıyoruz arkadaşımla.

What's Next dedi ki...

@betty; epey bir düşündüm cevaplarken :) hemen her türlü romantik komedi olur herhalde.. o zaman confessions of a shopaholic, no strings attached, good luck chuck, forgetting sarah marshall, how to lose a guy in 10 days, 500 days of summer geldi aklıma :)
onun dışında "kafa yormayan filmler" diye google'ladım, social network ve the pursuit of happyness demişler :D

@Lulu; en güzeli, kahve-kitap kadar iyi gelen bir şey bulamadım ben insan ruhuna :)

@laci; friends varsa süper geçicek demek bu gece :D

@Elif Ayvaz; size de iyi yolculuklar öyleyse :)

betty dedi ki...

sanırım zooey deschanel için 500 days of summer izliycem,bayılıyorum bu kadına,saol valla iyi oldu bu:)))

What's Next dedi ki...

@betty; çok güzel filmdir o, rica ederim.. iyi seyirler sana ;)

Hamide... dedi ki...

biz de cumartesimizi evde geçiriyoruz valla film izledik yemekler yaptık yedik :) ev candır :) sen deee bence weeds izle :D

Curcunam dedi ki...

Açıkçası ben keyfime çok düşkünümdür özellikle haftasonu denilince benim için yatmak film dizi izlemek kahve içmek, annenin müthiş keklerinden kurabiyelerinden yemek kısacası popo büyütmektir :))) Arkadaşlarımla gezme tozma işlerini hafta içi tercih ederim :) Ne yaptığınız yada ne yaptığın önemli değil istediğiniz gibi keyifli bir haftasonu olsun!! :)