22 Ocak 2012 Pazar

Eğlenceli Desenler / Fun Prints

Son zamanlarda iyiden iyiye erkek giyimini takip etmem nedir? Aslında suç bende değil, erkekler için son zamanlarda çok çok güzel ürünler tasarlanıyor! 
Day by day I'm being more and more curious about men's fashion. Actually it isn't my fault, it's designer's.. because they always design so beautiful pieces!

 
Prada'nın S/S12 koleksiyonu bu konuda inanılmaz başarılı olmuş, desenlere hayranlıkla bakıyorum:
Prada S/S12 is one of those, I'm curious about; I really liked those fun prints:

Prada sesimizi duysun, evet S/S12 kadın koleksiyonun beni benden aldı ama biz kıskanırız, hani bizim eğlenceli desenlerimiz? :D
I know that S/S12 women collection was also amazing buut you know that we're women and capable of being jealous easily :D

Şimdiden size güzel haftalar :)
I wish a nice week to all :)

4 yorum:

irem dedi ki...

Prada'nın bu desenlerine ben de ilk görüşte bayıldım ;) ehh arada erkek reyonundan da alışveriş yapmak lazım demek ki ;)

chfashiontrend dedi ki...

erkek deseni mi ?türk erkeği mi ?anladım...süper:)sevgiler

cerenim.com dedi ki...

gömleğini de görmüştüm çok değişikler

Elifinelizi dedi ki...

Şaka gibi deli olunur bu desenlere :D