28 Aralık 2011 Çarşamba

Yeni Yıldan Son İstek.. / Last Wish..

Yeni yıldan wishlist'ime eklemek üzere sadece bir tanecik isteğim kaldı:
There is just one more wish is left for new year:

T by Alexander Wang Resort koleksiyonu :)
T by Alexander Wang Resort collection :)

  
İşte bu ciciler -ya da benzerleri- benim olsa inanın kurtarılmaya ihtiyacım kalmazdı :D
If I had these gray pieces I wouldn't have to be saved :D

 
Araya da biraz mavi ve sarı ekledik mi tamamdır!
Sanki bu koleksiyon benim için yaratılmış :)
And if we add a piece blue and a piece yellow, it's ready!
Like this collection specially designed for me :)

7 yorum:

cerenim.com dedi ki...

sakin tonlar

Hamide... dedi ki...

çok ilginçlermiş bunlar ya :)

Ayse ((: dedi ki...

Gri ve mavi tonları favorim =)


www.hergnyenikombin.blogspot.com

deniz saatçioğlu dedi ki...

Nasıl yani, bütün koleksiyonu mu istiyosun? Gerçekten bir tanecikmiş canım :))) Bilet aldın mı bari, çıkarsa alırsın bütün koleksiyonu n'olucak :))
Öpüyorum seni çok

http://denizsaatcioglu.blogspot.com/

What's Next dedi ki...

@cerenim.com; belki bana huzur da getirirler :)

@Hamide; hahah kuzum nesini ilginç buldun? :D

@Ayse; mavi zaten en sevdiğim renk, gri de kurtarıcım nasıl sevmem ki :)

@deniz saatçioğlu; yok birkaç parçayla da idare edebilirim hani :P almaz olur muyum aldım tabi, hihih çıksa neler neler alırım da gizli emellerimi duyurmiyim buralardan :D ben de çok öpüyorum :)

Melis Kıyıcı dedi ki...

:)))) Tüm Alexander Wang'ler sana gelsin o zaman!! Hakkaten isteğinde istek yaniii inşallah gerçek olsun!! :)

What's Next dedi ki...

@Melis Kıyıcı; hahah yani evet ben bir diledim mi tam diliyorum işte böyle :P hihih gerçek olsun valla :)