20 Aralık 2011 Salı

Yeni Saçım / New Look

Bugün kuaför maceram vardı! Aslında planım 10 cm civarında kestirmekti ama istediğimden çok daha uzun oldu.. Yine de siz bir görün istedim yeni halini:
Today I went to hairdresser and shorten my hair! Actually I decided to shorten it about 10 cms but it's much longer than I decided.. Still I want you to check it out:

Saçlarım fönlü, hele toplanınca Pantene reklamındaki saçlar gibi oluyor :D

Ayrıca beni ilk kez gözlüksüz görüyorsunuz, sadece bu yazılık olumsuz eleştirilere açık değilim :D (şaka!)
Btw. you see me without glasses for the first time, so just for this one I'm not open to negative commentary :D (just kidding!)

Son bir şey daha kuaför saçlarımın çok iyi bakılmış olduğunu söyledi ve satın almayı teklif etti ama gördüğünüz gibi reddettim ama sizin saç bakımı sorularınıza açığım ;)
The hairdresser told me that I have well-cared hair and offered me a deal but as you see I refused it but I'm open to your hair care questions ;)

16 yorum:

alice dedi ki...

çok sağlıklı görünüyor saçların.. maşallah canımm =)

Junkhead dedi ki...

Canımcım ya bence sen kestirmedin, bizi kandırıyorsun :))) Hala upuzun yahu pek bir fark olmamış . Kıyamadın tabi yine saçlarına dimi :D Buarada bence numaralı lenslere geçiş yap, ben 10 senedir kullanıyorum,gayet memnunum :)

What's Next dedi ki...

@alice; çok teşekkürler canıımmm :)

@Junkhead; ya ben valla kestirdim! :D kuaför kıyamadı resmen.. önceki halinin belimin 4-5 cm yukarısında olduğunu düşünürsen en az 5 santim gitti hatta :D lensleri düşünüyorum evet, göz doktorumla bi türlü görüşemedim ama değişiklik vakti yakındır diyim ;) bu arada senin numaran kaç canım?

Mia Wallace dedi ki...

saçların benim saçlarımla nerdeyse aynı :) saçımı kestirsem bile bu saçlar kesilmiş mi? hiç anlaşılmıyor diyorlar :)

çok güzel canım güle güle kullan :*

Junkhead dedi ki...

Canım, benim sağ göz 4 küsur, sol da 5 küsur :D Miyobum ben .

What's Next dedi ki...

@Mia; aynen, kimseleri inandıramıyorum :) daha ev girmemle annem, bu mu kesilmiş hali diye sordu :D çok sağol canım :)

@Junkhead; hmm benimki de 3,5-4,5 arası bir şeyler, miyobum ben de, doktorla bi görüşiyim en kısa zamanda o zaman :D

tansumut dedi ki...

bazı bloggerlar saçlarını beğenmesemde saçlar hakkında yazı yazıyor bence sen yazmalısın çünkü saçların uzun ve sağlıklı :)

Hamide... dedi ki...

o nasıl kestirmek yahu :D twitlerini okudum çok güldüm ayrıca, kuaförlere acıyışına falan... alemsin...

What's Next dedi ki...

@tansumut; arada bir yazmak aklımda var aslında ama nerden başlasam, ne anlatsam hiç bilmiyorum; hani özellikle bilmek istediğin bişey varsa daha çok faydam dokunur bence :)

@Hamide; epey maceralı oldu :D hahah, sadece gerçekleri yazdım :)

Nemo Latte dedi ki...

bayıldım saçlarına. çok güzel.

Vintage Duygular dedi ki...

Bir defa duruve güzel bir yüzün var. Ben bir kivircik salatayim (gerci boyadigim icin hafif acildi) ama saclarim genelde kurudur :/ iyi ki fazla kestirmemissin, hem cok yakisiyor hem de uzun sacla cok daha fazla imkanlarin var

tansumut dedi ki...

edacım,uzaması için bir şey yapıyor musun mesela?
kullandığın özel bir yağ var mı?
hangi şampuanı kullanıyorsun vs . işte :)

Scissor Hands 81 dedi ki...

allah nazardan saklasın harika görünüyor saçların, kuaförün satın almak istemekte haklı yani

Rococosh dedi ki...

maşallah çok ışık almayan bir yerde olmana rağmen parlıyor saçların çk şeker çıtırık bişiy görüyorum ben şuan :)

What's Next dedi ki...

@Nemolatte; çok teşekkürler :)

@Vintage Duygular; çok sağol öncelikle :) boyatma meselesi çok problemli, saçlarını sık boyuyorsan ondan da kurumuş olabilir belki, nemlendirici serumlar vardır mutlaka onlara göz atmanı öneririm :)

@tansumut; tamam o zaman, yakın zamanda bir saç bakım yazısı gelsiin :)

@Scissor Hands; çok teşekkürler :)

@Rococosh; çok teşekkürler rococosh'um, mucuks :)

kavala70 dedi ki...

canım maşallah çok güzel saçların var,gözlüklü de gözlüksüz de çok tatlısın...