25 Aralık 2011 Pazar

Yaratıcı Olmak.. / Being Creative..

Dünyada ne yetenekli insanlar var diyorum bazen, biz daha normal kağıdın üstüne bir şeyler karalayamazken adam gidip neler yapıyor.. Söz konusu kişi Mike Stilkey adlı bir adam, kitapların üstünde sanatını konuşturuyor:
Sometimes I came across beautiful designs, paintings or good music and wonder how talented these people are, while we can't draw a stick man they make such things.. One of these talented people is Mike Stilkey who draws on the book covers:

 
 
 

Öyleyse size bol yaratıcı haftalar! Seneyi güzel bitirelim :)
Enjoy it, I wish you all a creative week to end this old year well :)

dipnot: düz kağıdın üzerinde çizim yapma yeteneğim var, o kadar da ümitsiz vaka değilim..
footnote: i can draw stick man, i'm not such a hopeless case..

kaynak / source: facebook

5 yorum:

Junkhead dedi ki...

Vay anasını !!! :)

valki dedi ki...

gerçekten süpermiiiş bayıldım^^...yeni headerı da şu anfarkettim çok cici olmuş^^

Hamide... dedi ki...

ama yani bende de o kadar kitap olsa ben de sanat yaparım :DD

What's Next dedi ki...

@Junkhead; hahah ben de öyle bi içimden geçirdim ilk gördüğümde :D

@valki; header'ımı beğenince insanlar acayip mutlu oluyorum, çok tişikkürler ^^

@Hamide; önemli olan bu kadar kitabı okumuş olmak ;)eh sonunda kitapların bu kadar olucak senin de o zaman işte senden sanat bekliyoruz :D

Küçük Şeyler dedi ki...

hihi super goruntuler,,,

Sevgilerimle,
Kiymet
http://kucukseylerr.blogspot.com/