27 Aralık 2011 Salı

Pembe ya da Mavi.. / Pink or Blue..

Audrey Hepburn'un bir sözünden esinlendim bu defa:
This time one of Audrey Hepburn's quote inspired me:
"I believe in pink. I believe that laughing is the best calorie burner. I believe in kissing, kissing a lot. I believe in being strong when everything seems to be going wrong. I believe that happy girls are the prettiest girls. I believe that tomorrow is a new day and I believe in miracles."

Sonra düşündüm ki ben de maviye inanıyorum..
Then I thought and found out that I believe in blue..

Giydiklerim size ne kadar ilham verir bilemem ama bu fotoğraflar çekilirken gerçekten mutluydum..
I don't how much this post inspired you but I was really happy while these are taken..

Ceket / Jacket: Debenhams
Kazak / Jumper: Boyner
Jeans: Pull & Bear (new)
Çanta / Bag: H&M (new)
(ve evet doğru görüyorsunuz, çantam kalp şeklinde ;) / (and yes you see it right, my bag is heart-shaped ;)

8 yorum:

Junkhead dedi ki...

O kot bir sürü rengi olan streç kot muuu :D Eğer oysa bende de moru var onun,hatta gördüğüm an vurulup bağırmıştım buldum diye hahaaa :))) Mor bana nası yakışıyorsa,mavi de sana öyle yakışıyor canımcım :-*

kozmetik deneyimleri dedi ki...

çanta çok şirin

çekilişime beklerim
http://kozmetikdeneyimleri.blogspot.com/

lacivertojelikız. dedi ki...

yüzünden belli :)
eda saçlarını kestirmeyi düşünüyor musun hiç?
böyle farklı katları olan belirgin bir model çok yakışır gibi sana, yüzünü ortaya çıkarır sanki. hem yeni hem de eski fotoğraflara bak1arken fark ettim de, sorayım dedim :)

Hamide... dedi ki...

ben maviye bayıldığım için bu kombinini çok sevdim canım :D

What's Next dedi ki...

@Junkhead; evett :) çok teşekkürler canımcım, mutlu oluyorum insanlar bana sana mavi yakışıyor diyince :D

@kozmetik deneyimleri; teşekkürler!

@laci; hmm bilmem ki, ben hep katsız kestiriyorum saçlarımı ama yeni yılda belki bi imaj değişikliği yaparsam aklımda olucak, söz :)

@Hamide; hihih mavi severlerin buluşma noktası mı oldu burası, ne? :D

Grace dedi ki...

mavı cok yakısmıs canım ayrıca mutlu olmanada ayrıca sevındım

What's Next dedi ki...

@Grace; teşekkürleer! :)

Scissor Hands 81 dedi ki...

omuzlardan başlayan katlar ile bir model çok yakışır sana boyunuda baya kısaltman lazım ama