8 Aralık 2011 Perşembe

Ödüllendim!

Çok yönlü blogger olarak Junkhead, kavala70, Rainbow Gatherer, khaleesi style, TrendKolik ve Sevgili Blog tarafından mimlenmişim! Öncelikle hepinize çok teşekkür ediyorum kızlaar :)

Şimdi yapmam gereken size hakkımda 7 "fun fact" vericem:

1- Ben bisiklete binmeyi bilmiyorum :(

2- İki sene boyunca klasik gitar çalmışlığım var, fena da değildim hani.. Sonra bıraktım, daha sonra yeniden başlamadım.. Yine müzik aletlerinden birini çalmak güzel şey ;)

3- Çok eskiden değil, 4 sene kadar önce hayalim Formula 1 pilotu olmaktı :D Olamayacağımı kabullendim ama bu yıl hayatta gerçekten ve kalpten istediğim şeyin tasarlamak - mümkünse moda tasarımcısı olmak olduğuna karar verdim. 

4- 3 sene önce saçlarımı kısacık kestirmiştim! Evet, şimdi saçlarımın belime gelmesine birkaç santimcik kaldı :D

5- Küçükken (6 yaş falan) de ojelere meraklıydım ama annem sürmeme izin vermezdi, sadece ayağımda tek parmağıma sürerdi :) Yaklaşık 12 yaşımdan beri tırnaklarıma oje sürüyorum, ilk ojem çok net hatırlıyorum gümüş rengi Flormar'dı :D 

6- Yemek yemek benim için bir tutku değil mesela. Ama tatlı düşkünüyüm :) Hayat boyu sıkılmadan yiyebileceğim tek şey de çikolata :D

7- Son bir - iki senedir müzik zevkim net bir şekil aldı: Popüler şarkıların yanı sıra indie-pop, indie-rock, electro-pop dinliyorum :)

Aa, ne çabuk bitti :D

 Şimdi sıra 10 blogger'ı mimlemede:


Ödüllendiniz! ;)

2 yorum:

irem dedi ki...

çok teşekkür ederim tatlım =) ben de hemen aldım ödülümü ve başkalarıyla paylaştım ;)

http://irem-just-a-dream.blogspot.com/2011/12/blogger-aleminin-bir-odulu-de-bana.html

BÜTÜ dedi ki...

Tatlim tesekkürler,en kisa sürede yapacagim;)