18 Aralık 2011 Pazar

Golden Rose Magnetic No. 09

Baştan uyarmalıyım sanırım, bu yazı çok çok fazla fotoğraf içeriyor!
I must warn you before this post starts, this one contains a lot photo!

Çoğunuz Golden Rose'un yeni çıkarttığı Magnetic seriyi merak ediyordur, ben de o meraklı kategoriye dahildim açıkçası :) Sonra gittim aşağıdak gördüğünüz üç renginden edindim ve macera başladı :D
I guess many of you are curious about Golden Rose's new magnetic nail polishes, I was curious, then I bought three colours (above) and the adventure started :D

Soldan sağa: 02, 03 ve 09
Left to right: 02, 03 and 09

Tırnaklarımı göstermeden önce birazcık açıkliyim, aslında üç farklı desen yapma şansınız var ama ben en basitini seçtim..
Before the photos of my nails I want to explain a bit. You can make three different patterns actually but I chose the easiest one..

İlki magneti düz biçimde tırnağınızın üstünde tutarak yapabileceğiniz diyagonal çizgiler,
First of all is you keep magnet straight on your nails, it's going to appear diagonal lines;

 İkincisi magneti hafif sağa yatırarak tırnağınızın üstünde tutarsanız çizgiler yatay,
If you keep it slightly turned to right, lines are going to be horizontal;

Ve son olarak magneti hafif sola yatırarak tutarsanız da dikey çizgiler olacak..
And if you keep it turned to left, lines are going to be vertical..


Uygulaması bana hiç pratik gelmedi desem? Magneti tutma mesafesi çok sorunluydu mesela. İşlemi oje kurumadan önce yapmanız gerektiği için fazl yakın tutursanız oje bozulur, fazla uzak olursa da çizgiler oluşmaz. Ama biraz pratikten sonra başarıyor insan ;)
My opinion: Application was not easy. It's hard to keep the magnet close enough to make the lines appear and far enough not to damage the coats you applied. But I believe with a little practice, we can do it ;)

Eğer Magnetic ojeleri Golden Rose kiosklarında bulamadıysanız online satış sitelerinde var, oradan sipariş verebilirsiniz..
For the ones who couldn't find magnetic polish on kiosks, you can check their online store..

12 yorum:

irem dedi ki...

çok enteresan ya oje sektörü nerelere geldi bakar mısın fiziğin temellerinde mıknatıslardan falan faydalanıyor artık ;)

Junkhead dedi ki...

Edacım güle güle kullaaaan ;) Bendeki 2 renk sende var :D Buarada şişenin içindeki ojeyi nasıl desen yapıyorsunuz ya ben denedim olmadı öyle birşey,çözemedim . Şişeden nasıl etki etti ki magnet ??

What's Next dedi ki...

@irem; bir de Türk markalar yapıyor ya bunu dilim tutuldu artık :D

@Junkhead; çok sağol canım :) bence en güzel renklerini biz aldık hahah :D şişenin yatay durması lazım, bir de magneti uzun süre tutman lazım bir dakika falan..

Zümra dedi ki...

Aaa görmemişim bunlar ne değişikmiş! :)

http://lunaparkqueen.blogspot.com

Salpi dedi ki...

Ben geçen ilkbahar alessandronunkini almıştım hatta bir postum olması lazım sonrada essencinkini aldım ama en uygunu ve iyisi essence bence çünkü 10 TL alessandro 40 Liraydı Golden roseuda aldım ama çok memnun kalmadım şahsen magnetinden ama alessandronun magnetiyle kullanılınca çok güzel oluyor eğer varsa eskiden kalma magnetin onunla dene !

valki dedi ki...

aaa ne kadar değişikmiş valla şaştım kaldım süper^^

Modagrafya dedi ki...

Bu oje "teknolojisini" yakından takip etmem lazım neler çıkıyor da haberim yok:)

Ayshenur dedi ki...

ooo cok ilginc ve frklıymıs bayıldım;)

What's Next dedi ki...

@Zümra; yeni çıktılar zaten, pek duyulmadılar daha :)

@Salpi; alessandro'ları biliyorum evet, almakla almamak arasında çok kalmış ama almamıştım. o yüzden başka magnetim yok ama illa oje magneti olması lazım mı? yani başka magnetle de olur gibime geliyor, bi ara denicem bak onu..

@valki; ben de ilk gördüğüm de aynı tepkiyi vermiştim hahah ^.^

@Modagrafya; haklısın, gerçekten teknolojiye dönüştü, bakalım sırada ne var :D

@Ayshenur; sen de dene bence bulursan ;)

berrilla dedi ki...

daha neler çıkacak acaba çok merak ediyorum ;)

lepidopteria dedi ki...

Gorgeous

tubitos dedi ki...

ay ben ilk defa görüyorum bu magnetik ojeleri, pratik değilse hiç benlik değilmiş :)